Jako vždy byl krásný sluneční den.
Marinette našla na stole dopis určený pro ní.Vzala si ho do pokoje.
Otevřela a začala číst.Ahoj princezno,
dneska mě čekej v 19:00 na balkoně.
Budu se těšit.Tikki vykřikla.Co se děje zeptala se starostlivě.Dneska v 19:00 přijde kocour.Ani nevíš jak sem šťastná.
To mám radost odpověděla jí Tikki.V 19:00
Marinette už čekala na balkoně.Dělala se už tma a tak už moc neviděla.
Po chvíli se jí zezadu někdo dotkl .Marinette se hned otočila.
Kocourku řekla překvapeně.Ahoj princezno.Marinette ho pozvala do pokoje.Sedli si na postel a začali si povídat.Pak se dívali do očí.Kocourku?Copak moje princezno.
Můžu mít otázku zeptala se starostlivě.Ty vždycky řekl nahlas.
Proč mi nechceš říci svoji identitu chtěla Marinette vědět.
No víš,vím že mě pak chtít nebudeš řekl smutně kocour.To nemůžeš vědět,řekla odhodlaně Marinette.
Pak kocour získal odvahu a přeměnili se na Adriena.Adriene řekla překvapeně Marinette.
Adrien nic neřekl,začal se koukat na dlaně.Marinette se k němu přiblížila.Hlavu mu dala k uchu.
Nevadí mi to,sem ráda že jsi to ty řekla mu potichu do ucha.
Adrien se na mě podival tě mi zelenými očima.Pak se k němu Marinette začala přibližovat.Mám tě ráda řekla mu potichu.A pak ho políbila.
Adrien začal spolupracovat.
Po 30 minutách řekl že bude muset jít.
Tak zitra ve škole řekla Marinette.Budu se těšit princezno.
Plaggu drápky řekl hlasitým tónem a proměnil si na kocoura.
Po chvíli byl kocour zase doma.Po chvíli oba odpadli a šli spát
Pokračování příště.
ČTEŠ
Cat Noir a nekonečná láska
FanfictionKocour chodí s Marinette. Ví Marinette kdo se schovává pod jeho maskou?Budou spolu na vždy? Čtěte a dozvíte se Moje 1 knížka