Stěhujem se

138 8 2
                                    

O 2 roky později
Konečně je nám 19 a my jsme stěhuje  na konec Paříže.Jelikož je hodně velká rodiče moc potkávat nebudeme..

Bylo 12 a my jsme měli všechno v kufru a už jsme se jen loučili.Měli jsme krásný červený auto.Bylo v něm hodně místa.Nakonec jsme vyjeli.Cestou jsme si hodně povídali,nakonec jsme dojeli na místo.Cesta trvala necelé 2 hodiny.Byl to velký dům s velikou zahradou .Šli jsme dovnitř a šli do pokoje .Byl velký.Manželská postel nesmí chybět .
Adriene ten dům je moc krásný.Já vím princezno.Šli jsme se projít .Adriene ?Copak princess.Co myslíš budeme ještě chytat akumy?No to nevím ale my se kwami jen tak nezbaví me .Usmála jsem se a nic jsem neodpověděla.Město bylo moc velký no jo Paříž.Už teď nám chybí věž kde jsme bojovali proti akumovy.

Nakonec jsme šli domů.Vikoupili jsme se a šli na televizi.Vůbec jsme to následovali,koukali jsme na sebe a podívali jsme si .Miluju tě číčo.To já tebe víc princess.
Den utíkal a my jsme si šli lehnout .
Sladké sny princess.Tobě taky kocourku.
Adrien mi dal ruku na břicho.A lechtal mě.Adriene nech to ho.Smála jsem se a z toho mi tekly slzy.Po chvíli toho nechal.

Plagg a Tikki si lehli mezi nás a ještě jednou jsme si popřáli dobrou noc a všichni jsme usnuli .

Pokračování příště
Mám pokračovat,napište ★

Cat Noir a nekonečná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat