10.

150 10 1
                                    

Ráno
Adriane půjdeme zeptala se Mari.Jasně princess.
Povídali a povídali,aspoň čas utíkal.
Adriene?,Copak Mari.Chytla sem ho za ruku a řekla miluju tě.Já tebe taky jsi jen moje.Oba se na sebe usmáli a dali si pusu.Pak zase šli.

Po 3 hodinách
Nedáme si pauzu.Ano Mari.Adrien si sedl a Mari si sedla ne něj.Dívali si do očí.Jsi tak krásný kocourku,ty víc řekl Adrien.Pak Mari usnula.Adrien jí nechal chvíli odpočinout.

Na chatě
Zase neberou telefon zavolala na Nina Alya.Neboj brzy přijdou snažil jsem se jí uklidnit.

Mezitím u Mari a Adriena
Mari vstávej,musíme jít dál.Adrien se zvedl a pak zvedl Mari.Chytli se za ruce a šli dál.Bylo 20:30 a my jsi sedli na zem.Konečně brzy zpět.Ano Mari sem rád.Mari si pak na něj lehla a vášnivě ho políbila.Líbali se asi 15 minut.Pak dali s vím kwamim jídlo a oba usnuli.

Na chatě
Paní učitelka je svolala do hlavní haly.Třído už jsou to 3 dny co se po Adrienovi a Marinette slehla zem.Nevím kdy se vrátí ale za 2 dny musíme zpět.Třída nahlas paní učitelko musíme na ně počkat .Nejde to třeba přijdou ale my musíme zpět za 2 dny.Pak všichni odešli do chatek.
Ach jo chudák Mari a Adrien řekla smutně Alya.Neboj vrátí se řekl Nino.
Tak jí napiš třeba zítra odepíše.Dobrý nápad Nino.

Toto bylo ve správě
Ahoj,Mari kde už jste?Za 2 dny musíme zpět,nebudeme na vás prý čekat.Tak si pospěšte.
Alya

Pokračování příště

Cat Noir a nekonečná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat