poslední školní den

154 8 0
                                    

U Adriena
Vstávej křičí Plagg na Adriena.Jsem vzhůru.Oblékl se,najdl a hodil Plaggovi camember.Potom si vzal tašku a šel do školy.

U Marinette
Dneska jsem se vzbudila nějak brzy,řekla Mari nahlas.Podívala se na mobil a ukazoval 6:15.Oblékla se,na jedla a ještě si na chvíli sedla k PC.Pustila si skype a napsala Adrienovi.

Ahoj,miláčku.Chci ti jen říci že te moc miluju a jsi pro mě vším.Nechci tě nikdy ztratit.A přijď dneska ke mě jako kocourek v 20:00.Miluju tě♡.

Hned jak to do psala podívala se na hodiny.Ukazovali 7:10.Vzala jsi tašku a šla do školy.

Ve třídě
Adrien se na mě otočil.Ahoj Mari.Ahoj kocourku.Pak přišla učitelka do třídy.
A řekla nám že zdůvodů opravy školy budete mit 14 dní volno

Cesta domů
Mari smím tě doprovodit?
Jasně pojď.V duchu jsem si říkala co mi na správu odepíše.
Tak co těšíš se na zítra číčo?
Jasně že ano,budeme spolu.Ano mám strašnou radost.
Pak se chytli za ruce a šli dál.Nechceš jet někam prič princess?Ale jen mi 2.Jasně Mari.Nakonec se zastavili u domu Mari.Dali jsi pusu a Adrien odešel domů.

U Marinette
Převlékla jsem se šla se najíst.Pak jsem si dala věci do kufru a čekala na zítra,ještě jsem do kufru hodila pár sušenek.
.Tikki tady máš sušenku řekla jsem svojí červené kwami.Pak jsem se podívala na PC na skype.Není aktivní..

U Adriena
Přišel jsem domů,převlékl jsem se a šel se najíst.Potom sem Plaggovi dal camember.
Díky řekl Plagg šťastně.Když jsem dal vše do kufru i pár krabiček camemberu,šel jde na Pc,tam jsem zapnul skype.Někdo píše.
Moje Mari.

Ahoj Mari,
Taky tě moc miluji a nechci tě nikdy ztratit,jsi má princezna.A neboj v 20:00 přijdu.Moc se na tebe těším.Miluju tě♡

Mari hned začala odepisovat.

Ahoj číčo,
Moc se těším na večer,Tikki se těší na Plagga.A já na tebe.Já budu muset jdu na nákup.Tak večer pá můj princi.

Adrien jí hned odepíše.

Dobře Mari.Plagg se taky těší.No večer v 20:00 jsem tam.Zatím má princezno.

Mari si to jen přečetla a hned šla za mamkou.Po nákupech bylo 19:30.Měla jsem pro něj dopis tak uvidíme co Tikki?Snad ano Mari.

V 20:00
Někdo začal klepat na poklop.Dále ozval se hlas ze zdola.Ahoj má princess.Číčo ahoj,pojď ke mě.Chvíli si povídali.A pak se políbili.Pak sem ho opatrně odtáhla od sebe.Děje se něco princess?Ne nic jen to chci něco dát.Ano?Dám ale proměn se. Plaggu detransformuj mě.
Tady to je .
Adrien to hned otevřel.A začal číst.

V dopise
Miláčku strašně moc tě miluju a vždy budu!Líbíš se mi jako kocourek i jako Adrien.Jsi můj princ a nic to nezmění!

Pak se Adrien podíval na mě.Taky tě miluji a vždy budu princezno.Pak mě vášnivě políbil.
Bylo 22:00.Jdu domů Mari.Ne zůstaň.Dobře

Pokračování příště

Cat Noir a nekonečná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat