Bylo ráno 7:00 a my jsme vstali.Dobré ráno Adriene,dobré Mari.Jak si se vypsala dobře a ty taky.
Pak šli na snídani.
Po snídani
paní učitelko,můžeme se jít projít,jistě.Šli jsme do lesa a tam sem Adriena zastavila.Copak Mari,počkej vykřikla jsem.Pak sem ho chytla,děje se něco Mari.Ne Adriene.Pak jsem ho začala pokládat na zem,dala sem mu pusu.Pak jsme se obrátili a Adrien ležel na mě.Po 15 minutách líbání se Adrien zvedl a pak zvedl mě.
Miluju tě pošeptala sem mu do ucha,já tebe taky Mari.Šli jsme k chatě.Alya a Nino k nám přiběhli.Kde jste byli?Šli jsme se podívat do lese,je moc pěkný.Adrien kývl.
Najednou bylo odpoledne a my jsme šli na oběd.Byl řízek s kaší no prostě ňamka.Odpoledne jsme hrály hry a povídali jsme si.V 18:00 jsme šli na večeři.Měli jsme chleba a paštiku.
Pak jsme si do chatky.Ve 21:00
Asi půjdu psát dobře Mari.Po chvíli usnula a Adrien si ještě četl.
Bylo 22:30 a Mari se ňák začala klepat a křičet Adriene,Adriene.Adrien hned vyskočil ze své postele a šel do mé.Lehl si vedle mě ale moc to nepomohlo. ADRIENE,ADRIENE za křičela..Mari vstávej co co děje se něco?Ne jen se ti asi něco zdálo.Adriene slzy jí s tékali po obličeji.Adrien mi je otřel.Co se děje?Zdál se mi hrozný sen.A jaký zeptal se smutně.Opustil si mě! Ale Mari to bych nikdy neudělal,já vím Adriene.
Budeš dneska spát vedle mě.Neboj Mari budu tu.
Pak oba usnuli a spali u sebe až do ránaPokračování příště
Vaše
Adrien15Mari
ČTEŠ
Cat Noir a nekonečná láska
FanfictionKocour chodí s Marinette. Ví Marinette kdo se schovává pod jeho maskou?Budou spolu na vždy? Čtěte a dozvíte se Moje 1 knížka