cap 3

2 0 0
                                    

El: -Promit.

Am plecat împreună de acolo. Următoarele săptămâni au decurs bine, Drogo nu se îndepărta niciodată mai mult de un metru de mine. Ieșeam cu gașca, ne distram. Eu m-am hotărât că voiam să-mi fac o schimbare de look, așa că Drogo m-a vopsit albastru cu reflexe mov. Da, el M-A VOPSIT. E foarte talentat. Când a venit timpul să plecăm acasă, mi-era teamă. Drogo nu ar fi putut sta la mine acasă, datorită faptului că spațiul era mult prea mic, iar părinții nu m-ar fi lăsat niciodată să mă mut la el. 

Drogo: -Totul o să fie bine, promit.

Eu: -Nu știu, nu cred..

El: -Haide, să mergem. Nu voi conduce eu încolo.

În noaptea aceea, strigătele nu și-au făcut apariția, pentru că Drogo era acolo. Dar am avut un vis... Eram într-un câmp și fugeam de ceva cu aripi. Era... O femeie. Era îmbrăcată în negru și cânta un cântec sinistru. Cu cât fugeam mai repede, cu atât zbura mai repede. În fața mea era un zid. Nu mai puteam fugi. M-am întors cu fața spre urmăritoarea mea. Avea un chip angelic, trăsături frumoase. Eram într-un paradis....negru. (STOP! ASCULTĂ ASTA:http://www.youtube.com/watch?v=bxGNuQtyL4Y)

Femeia: -Bine ai venit....În iad.

EU: -Ce? 

Femeia: -Ești blestemată, copilă. Blestemată. De ce tocmai tu? De ce nu unul dintre prietenii tăi. Din cauza strămoșilor tăi, cei care au ucis acei copii. Ei te vor ucide. Dar tu... Ai un protector. E băiatul acela. Trebuie doar să se descotorosească de el... ca să ajungă la tine. Eu nu îți voi face niciun rău. Eu sunt îngerul tău al viselor. El sunt... mama protectorului tău, copilă. Copiii aceia, m-au ucis. Credeau că așa vor putea ajunge la pruncul meu. Dar n-au putut. Eu trebuia să-ți fiu protectoare, copilă. Dar fiul meu a fost ales după moartea mea. Apără-l. Sau tu vei suferi. 

Apoi a dispărut.

M-am trezit în toiul nopții. Drogo era acolo, lângă mine. L-am trezit.

Eu: -Drogo, trezește-te. Repede!

El: -Ce....Ce e?

Eu: -Când a murit mama ta? Știu, sunt directă dar...

El: -Pe când eram un prunc de țâță. 

Eu: -Cum a murit?

El: -Nu se știe. Poliția n-a reușit să rezolve cazul. De ce mă întrebi asta?

Eu: -Jură-mi, Drogo. Jură-mi că vei fi aici, MEREU! 

El: -Ce ai, Dany, mă sperii!

Eu: -JURĂ-MI!

El: -Îți jur.

Eu: -În regulă. Poți să te culci acum.

El: -Nu înainte să-mi spui ce ai.

Și i-am istorisit poveste. De la cap la cap. Nu-i venea să creadă, era practic în stare de șoc. Nu mă mira. 

Eu: -Acum culcă-te, mâine....

N-am apucat să-mi termin propoziția că s-a auzit un bubuit. Mașina se lovise de...

N-am apucat să-mi termin propoziția că s-a auzit un bubuit. Mașina se lovise de un zid. A explodat și apoi...

...Întuneric.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

..: -Domnișoară. Domnișoară!

Eu: -Ce... Unde sunt?

...: -La spital. Ați suferit un accident de mașină.

În fața mea era un bărbat înalt, bine făcut, probabil doctorul.

Eu: -Drogo.... DROGO! Drogo, unde e?

M (Medic): -Cine?

Eu: -Bărbatul cu barbă și păr negru, bine făcut, cu o cicatrice sub ochiul stâng. UNDE E?

M: -Nu a supraviețuit, mă tem.

Strigătele au și apărut în fața mea. Un văl de întuneric mi s-a așternut peste ochi și nimic. Auzeam doar strigăte, dar nu vedeam nimic. 

M: -Domnișoară.

Eu: -Lasă-mă. NU VĂD. DROGO... Unde e.... Nu înțelegeți, TREBUIE să fie viu. Mi-a promis... Nu.. Nu... Nu!

Am început să plâng. NU PUTEAM SĂ VĂD NIMIC!

Eram oarbă.

M: -Toți prietenii dvs. au decedat, domnișoară. Dacă doriți...

Eu: -Du-mă la Drogo. La cadavrul lui, la laba piciorului lui, nu-mi pasă. Du-mă la el.

M: -Nu puteți părăsi patul...

Eu: -ACUM!

Medicul m-a ajutat să mă ridic din pat și m-a dus la cadavrul lui Drogo. Imediat ce am ajuns acolo, strigătele au încetat și am putut să văd...

....Dar mi-am dorit să nu fi putut. Drogo.. Era plin de sânge, mort cu ochii deschiși. Mi-a venit în minte citatul meu preferat: ”When the sun rises in the west and sets in the east, when the rivers are going dry and mountains are blown in the wind, just like leaves, then you shall return to me...”***

I l-am șoptit în ureche. I-am închis ochii și m-am întors la medic. Negrul a revenit, strigătele au revenit.

Drogo era ...

___________________________________________

***Când soarele răsare în vest și apune în est, când râurile seacă și munții sunt duși de vânt exact ca frunzele, atunci o să te întorci la mine...

Sacrifici pentru iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum