cap 5

7 0 0
                                    

Când a fost o parte romantică, s-a uitat la mine, s-a apropiat și a dat să mă sărute, dar l-am respins.

El: -Ce e?

Eu: -Scuze, Marko, dar tocmai ai ieșit dintr-o relație, la fel și eu. Nu știu de tine, dar eu nu-s pregătită de altă relație, iartă-mă.

M-am ridicat și am plecat în baie. Eram la 10 metri de Marko, dar strigătele au sosit. Erau puternice, foarte puternice. Prea puternice. Niște mânuțe mici m-au tras spre cadă, unde apa a pornit. Am vrut să strig, dar nu aveam voce. NU vedeam nimic, iar apa tot curgea, și curgea. Hainele se lipeau treptat de pielea mea. Când apa mi-a ajuns la gât, am început să mă zbat, dar nemernicele alea de mânuțe erau al dracului de puternice. Încet am rămas fără aer. Când apa a ajuns peste cap, am vrut să-l strig pe Marko. Mare greșeală. Apa mi-a intrat în gură și în nas și n-am mai știut de mine. L-am văzut pe Drogo, care mi-a zis: 

-Luptă Dany, luptă. Ești o luptătoare, mereu ai fost. Luptă pentru mine, am nevoie de tine în viață. 

Apoi imaginea lui Drogo s-a șters și întunericul i-a luat locul. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...:-Dany. Dany? DANY!

Eu: -Ce......Unde sunt eu?

Marko: -Doamne ajută. Asistentă! 

EU: -CE S-A ÎNTÂMPLAT?

Marko: -Te-ai înecat în vană.

Eu: -NU.... Eram prea departe de tine, strigătele.... Apoi niște mânuțe m-au tras în apă și...

M-am oprit din vorbit. Am văzut o asistentă în prag. Se uita la mine ca la o nebună.

As (Asistenta): -Doctore! Avem un pacient cu probleme mintale. 

Marko: -Nu, nu, nu. Dany s-a lovit la cap când a devenit inconștientă, nu știe ce zice. Nu, Dany?

Eu: -Da, așa e.

_______________Din perspectiva lui Marko_________

Doamne iartă-mă ce prost îs. Normal că fata s-a speriat de mine, am încercat s-o sărut în ziua în care m-am despărțit. NU ar fi trebuit s-o las singură în baie.... 

___________________________________________

Doctor:-... Daniela este în regulă, nu are amnezie sau contuzii cerebrale, nu e cazul de vreo hemoragie internă deci...

Marko: -Deci poate veni acasă?

D: E majoră?

Eu: -Da, da sunt.

D: -Deci după ce semnați astea sunteți liberă să plecați.

Am semnat hârtiile, m-am îmbrăcat și am plecat cu Marko.

EU: -Haide, am chef de o schimbare.

Am mers la coafor. M-am vopsit verde evindentiator și m-am ras pe o parte. Voiam să fiu altcineva, nu tot aceeași Dany dintotdeauna. Am început să port haine strâmte și ceva mai scurte, dar fustele mele nu erau niciodată mai sus de o palmă de la genunchi. Totul mergea bine, până într-o zi când...

...Roxxane a apărut la ușa lui Marko.

R: -Marko, iartă-mă, te implor. Îmi pare rău, iartă-mă, mai dă-mi o șansă. 

M: -Roxx, nu. Mi-ai trădat încrederea, în plus, nu mai simt nimic pentru tine. Nimic Roxx, nimic.

R: -Mare greșeală Marko, Mare greșeală.

Roxx a scos un pistol. 

PUF! PUF! PUF! și Roxx fugea. Marko era pe jos, într-o baltă de sânge. Am fugit după Roxx, am prins-o și am legat-o de un scaun, apoi am sunat la 112. 

Eu: -AJUTOR! CINEVA! MARKO MOARE! CINEVA, SĂ VINĂ CINEVA!

Le-am dat adresa și în câteva clipe erau aici. Camerele de supraveghere o incriminau pe Roxx, iar ea a intrat în pușcărie pe viață. Eu și Marko am mers la spital. El a intrat în comă.

Eu: -O să fie bine, după operație o să-ți revii, promit.

Medicii l-au dus în sala de operație, și nu l-am mai văzut patru ore.

Doctor: -Îmi pare rău.....

Eu: -NU! Nu poate fi mort, nu și el! Vă rog, vă implor!

D: -Nu e mort, dar e în comă... Doar aparatele îl mai țin în viață. Dacă doriți, puteți pleca.

EU: -Cum să-l las aici? Voi sta aici și 10 ani dacă e nevoie!

D: -E în salon.

M-am dus în salon. Marko arăta deplorabil. Capul bandajat, mâinile pe piept... M-am așezat pe un scaun lângă el. Am ajuns să mănânc mâncarea spitalului, și după o lună mi-au oferit patul de lângă al lui. Așa au trecut zile, săptămâni, luni, iar apoi: ani! Nu m-am mișcat de acolo timp de 4 ani, până când doctorul a zis că trebuie să-l deconecteze de la aparate. Mi-era teamă.

-NU! (Eu) 

Doctorul n-a zis nimic, dar Marko... Marko a mișcat o mână. 

Doctorul: -E un miracol!

Sacrifici pentru iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum