Capitolul 15

2.8K 205 27
                                    


Cu secole în urmă, primul lucru pe care o tânără femeie îl făcea imediat după ce se trezea era să își schimbe hainele "indecente", "mult prea sumare" în care a dormit îmbrăcată cu unele demne să fie văzute de ceilalți. Acum, lucrurile s-au schimbat. Primul lucru pe care o domnișoară care se respectă îl face dimineața este să își verifice contul de instagram pentru a face un scurt inventar al like-urilor primite.

Cum draga noastră Iuliana Simion este o stimabilă domnișoară, nici nu ne așteptam să nu execute și ea acest ritual.

După ce îndepărtează pătura tigrată, moale, de pe trupul ei complet dezgolit, se întinde după mobilul scump, protejat de husa din silicon roz sclipicios.

Oare ce vise fierbinți au determinat-o pe frumoasa șatenuță să renunțe la haine? Credeți că N. a contribuit la acest proces de "încingere" a spiritelor?

Abia reușește să deslușească numele celor ce au avut bunătatea să îi aprecieze postarea și să îi lase un comentariu plin de îngrijorare și emoticoane, căci ochii îi sunt împăienjeniţi de somn, dar asta nu are deloc importanță. Pe ea nu o interesează, oricum, comentariile fetișoarelor de maxim paisprezece ani ce o au ca unic model în viață. Singura ei grijă este ca numărul aprecierilor să nu scadă.

În dimineața aceasta, Iuliana nu se limitează doar la a-și verifica contul, ci trece și la a verifica profiluriloe alor oameni.

Care credeți că este prima persoană pe care o "spionează"?

Nu știu dacă are rost să vă dau un indiciu, dar o să vă spun, totuși, că noi toți am fost surprinși în ultima perioadă de comportamentul acestei persoane și că tot ea conduce un Mercedes scump și o firmă importantă.

Hmm...

Nimeni nu i-a spus niciodată Iulianei că bărbații nu sunt fotogenici? Pozele nu reușesc să surprindă nici măcar jumătate din frumusețea lui N., dar, cu toate acestea, fermecătorul domn reușește să arate incredibil.

Cum este posibil ca o micuță cameră de fotografiat să poată surprindă până și puțin din aura de mister și atitudinea ușor superioară a acestui exemplar de mascul?

După ce termină de studiat fiecare poză, fiecare comentariu lăsat de admiratoare, fiecare apreciere, se mută pe un alt profil, cel al minunatei și preaiubitei sale surori.

Deși, dacă întrebi pe cineva care dintre surori este mai drăguță, mai plăcută, cam oricine ar răspunde că Iuliana, Raluca este cea care se bucură de un număr mai mare de urmăritori și de like-uri. Nonconformismul și sexualitatea vădit afișată a blondinei îi determină pe mulți să se ferească de o posibilă asociere cu ea. Mă rog, cred că este mai corect să spunem că le determină pe multe să se ferească, căci mulți, foarte mulți chiar, reprezentanți ai sexului tare și-ar dori să fie asociați cu domnișoara rebelă. Cert este că să spui că o placi pe Raluca a cam devenit un păcat. Asta nu este o problemă, căci tot ce e interzis este mai dorit.

Întodeauna, Iuliana a invidiat-o pe sora ei mai mare pentru atenția pe care o primește în mediul online și a încercat să facă în așa fel încât să o întreacă sau măcar să o egaleze. Așa a trecut micuța noastră prințesă de la postările adorabile cu pisici la cele în care apare îmbrăcată doar în halat, cu umerii dezgoliți, în timp ce lecturează câte o revistă.

Mezina familiei își îndreaptă atenția spre una dintre pozele cele mai apreciate ale Ralucăi, un selfie cu adevărat reușit despre care noi am mai vorbit- cel făcut printre așternuturile mototolite ale patului lui N. .

După ce se cocoață în mijlocul patului și aruncă pe jos pernele ce erau în plus, Iuliana pornește camera foto a aparatului și încearcă să reproducă, oglindindu-se în ea, expresia sexy, degajată, adoptată de sora ei.

Pur și simplu delicioaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum