#2

46 2 2
                                    

-МАМО?
-Кат ,дъще! Какво правиш ,защо си на хотел?
-Ъм аз, аз ,такова.. Ти какво правиш тук?
-Тук работя. А ти идваш с мен!
-Не ей, ей пуни ме!
-КАТРИН! Идваш с мен! И точка.
-Мамо?! Ти луда ли си? Изостави ме когато бях на 9 ,а сега искаш да дойда с теб в къщата ти?
-Да! Къщата е огромна. Тук работя временно ,защото ме помолиха да сменя една приятелка. Там ще си с  мен брат си така де доведеният и с Мейсън, който ми е съпруг.
*и сега сигурно си мислите ,че тя ще се влюби в доведеният си брат. Не,не,не ,не!*
-Добре ще дойдаа.
Слязох отново с куфара си пред рецепцията.
-Ооо, госпожице в черно. Радвам се да те видя ,но не отиде ли преди малко повече от час да си лягаш ,а сега излизаш. И то с куфара.
-Да, господин сладко дупенце. Слушай сега -навинах му се в лицето и говорейки шепнейки. -теб не те засягам аз! Разбра ли ме?
Мама дойде и ме задърпа за ръката казвайки лека нощ на Данниел. А аз се дръпнах. Изязохме пред хотела  ,когато видях черен мерцедес от който слизаше мъж на средната възраст. Майка ми отиде и го целуна ,а после дойде при мен и ме представи. Той изглеждаше доста  мил. След около 10 минути в колата в която те си говориха ,а аз се бях изолирала. Спряхме пред огромна къща. Слязохме от колата и влязахме вътре. Беше много красиво. Седнахме да вечеряме.  Бяхме само тримата и цареше пълна тишина.
-къде я Зак? -мама повдигна темата.
-Кой е Зак?
-Зак ,скъпа ми е син- ми каза мило Мейсън.
-ясно.
-Може би е навън с приятели-отново Мейсън съобщи това.
След около половин час аз се настаних в стаята ,която ми каза мама. Имах собствена баня и тераса , наистина беше много луксозно.
-Кат, Кат! -Мама викаше.
-Да? Какво става?
-мила, леля ти Каднис е в лошо състояние. Ще трябва да отидем да я видим след месец /два най-късно ще дойдем , тъкмо и ние да си направим една почвка.
-Но мамоо. Аз сама ли ще съм?
-не , с Зак.
-чао! Обичам те! Пази се!
-и ти мила.
После аз си легнах докато не чух шумове в съседната стая. Станах и отидох бях ядосана и без да почукам влязох. И що да видя нашият си прави кефа с няква.
-Ъ ти ква си? -Ме попита Зак
-Аз ли? Йз съм дъщеря на Мария. А ти си Зак , нали?
-Би ли ни оставила?
-Само по-тихо ,ясно?
-Аре излез ма!
-Само не на ма ,ако обичаш.
- излизай ,ако не искаш да се присъединиш ,естествено. -усмихна се мазно
- Не ,благодаря!

Дано Ви е харесала главата <tri

 The History of one bitch (Временно Спряна)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora