5. Σκούρα τα πράγματα.

862 126 33
                                    

«Ξέρεις, μόνο για μόνο επειδή βλέπεις μια συγκεκριμένη σειρά δεν σημαίνει ότι θα σε συγχωρήσω για το φέρσιμο σου πριν. Ήσουν κόπανος!» λέω λίγο αργότερα, σπάζοντας έτσι την αμήχανη σιωπή.

Στα λόγια μου, γυρνάει το κεφάλι του και μου ρίχνει και φευγαλέα ματιά πριν ξαναγυρίσει την προσοχή του στον δρόμο.

Δεν είχα κανένα σκοπό να του πω κάτι τέτοιο, αλλά είπα να του δώσω την ευκαιρία να απολογηθεί εάν και εφόσον το θέλει για την απαίσια συμπεριφορά του πριν.

«Και ποιος σου είπε ότι ζητάω συγχώρεση;» λέει ύστερα από λίγο, κάνοντας με να γουρλώσω τα μάτια από τον απότομο τόνο του.

Ο άνθρωπος πραγματικά έχει προβλήματα θυμού μου φαίνεται!

«Ε-εγω....απλά...» τραυλίζω ανήμπορη να εκφράσω τις σκέψεις μου.

Εάν το μυαλό μου επιτέλους μου έκανε την χάρη να συνδεθεί με τα υπόλοιπα μέρη του σώματος μου θα μπορούσα να μιλήσω κανονικά και έτσι, θα είχα την δυνατότητα να τον βρίσω με τόσους διαφορετικούς τρόπους και σε τόσες διαφορετικές γλώσσες που ούτε θα το φανταζόταν.

Είναι ένα άξεστο γουρούνι, το οποίο δεν έχει τρόπους! Ή τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχει καν ιδέα τι θα πουν "τρόποι"!

«Έλα, μην αρπάζεσαι, πλάκα σου κάνω! Πραγματικά λυπάμαι για τον τρόπο που σου μίλησα πριν, δεν ξέρω τι με έπιασε» απολογείται.

Και κάπως έτσι, ο ευχάριστος και απολύτως γοητευτικός Κρις Περλ επιστρέφει. Μπορεί να τον ξέρω μονάχα μερικές ώρες, αλλά από αυτόν τον λίγο χρόνο έχω βγάλει το συμπέρασμα πως είναι διπολικός.

Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η απότομη αλλαγή της διάθεσης του!

«Ήσουν κόπανος» λέω σιγανά.

«Αλλά εν πάση περιπτώσει, σε συγχωρώ. Αυτή είναι η πρώτη και τελευταία φορά, φρόντισε να μην επαναληφθεί!» συνεχίζω.

Δυστυχώς για εμένα, συνειδητοποιώ λίγο πολύ αργά ότι μόλις έκανα μια έμμεση αναφορά σε κοινό μέλλον.

Τι χαζή μου είμαι! Ο τύπος το έχει χόμπι να βγαίνει ραντεβού με άγνωστες και εγώ του μιλάω για συγχωρέσεις και βλακείες;! Λες και πρόκειται να τον ξαναδώ ποτέ μου!

Θα είμαι πολύ τυχερή αν απλώς δεν άκουσε αυτό το κομμάτι, ή αν του πέρασε απαρατήρητο.

«Μην το πάρεις στραβά, Κέισι, αλλά δεν σκοπεύω να ξαναβγώ μαζί σου δεύτερη φορά. Δεν φταις εσύ, απλώς έτσι είμαι εγώ. Δεν βγαίνω ποτέ πάνω από μια φορά ραντεβού με την ίδια κοπέλα» λέει και ότι ελπίδα είχα ότι θα το άφηνε να περάσει χωρίς να σχολιάσει κάτι, εξαφανίζεται στο λεπτό.

Trapped By Your LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant