Καταραμένα ξυλάκια! Πώς στο καλό έχουν την αντοχή να τρώνε με αυτά τα απαίσια πράγματα ορισμένοι;!
«Αχ, τα παρατάω! Προτιμώ να μείνω νηστική παρά να φύγω από εδώ με νεύρα!» αναφωνώ και εισπράττω ένα χαχανιτό από μέρους του.
Ασυναίσθητα, χαμογελάω στον ήχο. Αν μπορούσα, μα τω θεώ, θα τον ηχογραφούσα αυτή τη στιγμή ενώ γελούσε και θα τον έβαζα ήχο κλήσης.
«Δεν είναι τόσο δύσκολο, κοίτα εμένα» λέει και κολλάω το βλέμμα μου στα χέρια του παρακολουθώντας τις κινήσεις του προσεκτικά.
«Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο!» λέω κουνώντας το κεφάλι μου απηυδισμένη.
«Μα είναι! Λίγη προσπάθεια θέλει μόνο. Δοκίμασε το μαζί μου τώρα» λέει και με παροτρύνει να πιάσω ξανά τα ξυλάκια.
Με δυσκολία, αντιγράφω τις κινήσεις του και τα κρατάω ακριβώς όπως και αυτός. Πλησιάζω το χέρι μου αργά και σταθερά προς τα νουντλς ενώ έχω φτάσει στο σημείο μέχρι και να προσεύχομαι για να μην κουνηθούν τα καταραμένα ξυλάκια από την θέση τους.
Είμαι κοντά. Τόσο κοντά. Λίγα εκατοστά ακόμα.
«Τα κατάφερα!» λέω ενθουσιασμένα μόλις βλέπω ότι δύο μακαρόνια έχουν παγιδευτεί ανάμεσα στα ξυλάκια μου.
«Είδες; Λίγη προσπάθεια ήθελε μόνο» λέει χαχανίζοντας από την παιδική μου αντίδραση.
Το χαμόγελο δεν φεύγει από τα χείλη μου καθώς σκύβω μπροστά από το πιάτο και ανοίγω ελάχιστα το στόμα μου, προετοιμάζοντας με έτσι για το φαγητό που επρόκειτο να βρεθεί εντός λίγων δευτερολέπτων εκεί.
Λίγο πριν τοποθετηθούν στο στόμα μου τα νιώθω να γλιστράνε αργά και βασανιστικά από τα ξυλάκια και να πέφτουν πάλι πίσω στο πιάτο.
Γαμώτο! Ήμουν τόσο κοντά στο να γευτώ πρώτη φορά πως είναι τα νουντλς.
«Ω έλα τώρα!» αναφωνώ εκνευρισμένη.
Ακούω το γέλιο του Κρις και ρίχνω την ματιά μου πάνω του, δίνοντας του ένα στραβό βλέμμα. Γελάει με τον πόνο μου, αυτό δεν είναι καθόλου ευγενικό!
Τουλάχιστον δεν έπεσαν πάνω στο φόρεμα, αυτό νομίζω θα με έκανε τελείως έξω φρενών.
Γενικά μπορώ πολύ εύκολα να έρθω στα όρια μου όταν βλέπω ρούχα λερωμένα. Ανεξαρτήτως αν είναι δικά μου ή της Κιμ.
Αλλά φυσικά, αυτή έχει αντίθετη άποψη καθώς μόνο τα δικά της ρούχα ξέρει να προσέχει!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trapped By Your Love
RomantizmΌταν η Κέισι Σάντ ρώτησε την αδελφή της τι την απασχολεί, το τελευταίο πράγμα που περίμενε να ακούσει ήταν ότι θέλει μια χάρη από εκείνη. Και τι χάρη μάλιστα! Είναι πολύ απλό. Απλά θα πάει σε ένα ραντεβού με έναν τύπο, που δεν ξέρει καν πώς μοιάζε...