"HAYATIMA BİR SÜRÜ Prens GİRECEK OlSADA TEK KRAL "BABAM"
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Hayat okodar zor oluyorki bazen ,kendini ucu bucağı olmayan denizler atmak istiyorsun ama olmuyor . Aklın hemen kendini devreye sokuyor 'sen gidemezsin'diyor 'arkanda bırakacağın sevdiklerin var 'diyor akıl yine devreye girer kalp sesiszce kenara çekilir susar , ama doğru anı bekliodur ...
Ben yine düşüncelere dalmışken en sevdiğim arabam beni Qbu lanet yere hızlıca getirmişti. İçime derin bir nefes çekip şirkete doğru yürümeye başladım . Odayı bildiğim için ve bu şirketten hemen gitmek istediğim için hızlı ve seri adımlarla asansöre ilerledim ama asansöre girdiğimde beklenmedik bişeyle karşılaştım şerefsiz amcamın oğlu olmasına rağmen amcama hiç benzemeyen araf ve geceden ayırmadığım meriç'in (MERİÇ İZGİ'ye sevgilerle )o gülen yüzünü gördüm hemen asansöre girip kapıların kapanmasını bekledim kapanır kapanmaz hemen üstüna atlayıp sarıldım benim yakışiklıma .
<ama abla biraz gevşetsen kollarını artık nefes alamıyorumda.
Dediği an farkına verdım onu ne kadar sıktığımın ama nâpim o şerefsiz amcam yüzünden onu uzun süredir göremiyordum. Biraz bekledikten sonra ondan ayrıldım.>yakşıklım ne zaman geldin sen ?
Diyip o tontiş yanaklarını sıkmaya başladım ,hemen ardından yanaklarını sıktığım için boğuk çıkan sesiyle;
<yo ablo bırok yo bono sovmodoğomu biloson.
O öyle diğince tekrar içtenlikle sarıldım ona ve ozaman farkettim onu ne kadar özlediğimi.
Bu hayatımda değer verdiğim üç insan ,değer verdiğim üç erkek vardı ,ve buda bana yetiyordu daha fazlasında gözüm yoktu. Ben bunları düşünürken meriç;
<Abla yine nerelere daldın .
Dedi . Ah ben meriçi unuttum.
>yok bişey ponçiğim
Dememden hemen sonra meriçin yüzü iğren birşey görmüş gibi şekilden şekle girdi,ve hamen ardından
<ıyy Allah seni almasın abla o naşıl bir kelime öyle
Meriç böyle söyleyince arkamı dönüp asansörün haraket tuşuna bastım ,meriç'te ona darıldığımı anlamış olcak'ki hemen bana sarılıp başımın üstünden öptü . Ve hemen ardından.
<Ablam benim şaka yaptım inanmıyormusun bana
Diyip dudağını sarkıttı. Aha şimdi boku yedim bu tipini böyle yapınca buna dayanamıyorum ki. Acaba ne desem küs mü kalsam , yoksa öpüp barışsammı. Aman boşver diyip bende ona sarıldım.
<oh be abla biran affetmiyeceksin sandım, peki affettinmi?
Diye sorunca saçını karıştırıp.
>Affettim affettim
Dediğim an o lanet kata geldiğimi haber vern asansör kapısı açıldı . Kapı açılıp hangi kata geldiğimizi gören meriç , hemen kendini soru yağmuruna hazırlarken , elimi kaldırıp;
>Sonra meriç Allah aşkına sonra
Dedim ve asansörde inip o lanet kapının önüne geldim ve kapısında yazan o şerefsizin ismini terar ettim "KURT POYRAZ" tek ortak yönümüz "POYRAZ soyismi ve POYAZ ŞİRLETLER GURUBU"içime bir derin nefes çekip kapıyı çalmak için elimi kaldırdım ama içerde ummadığım bir ses duydum
""1 ay kaldı kaya sadece 1ay o sürtüğü ve o şerefsiz kardeşlerinin hayatları hayata gözlerini açtıkları gün kararacak.............##################################################
SİZCE NE OLUCAK? YAKINDA YENİ BÖLÜM YENİ OLAYLAR VE EN ÖNEMLİSİ YENİ KİSİLER KİTABIMI BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)İYİ OKUMALAR ............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Kalbi
Teen FictionDüşünün kalbiniz var, duygularınız var ama onladan gelen hiçbirşeyi yerine getiremiyorsunuz Sonra aklınız var sizde size veya sevdiklerinize zarar gelmemesi için elinden geleni yapıyor kalbinizi susturuyor dilinizi susturuyor ve herşey bundan sonra...