****3****

42 12 0
                                    

AYAZ'DAN

Yoruldum,gerçekten yoruldum . Bunca paradan , bunca yalandan yanımda olan inasanlardan . Kaçtım, duygulardan , yalanlardan , sevdiğim her şeyden ve sevmediğim her şeyden kaçtım. Ama olmuyor, kötüden kaçim derken sen kötü oluyosun. Kötü oluyosun ama insanlığını kaybetmiyosun ve bu girdiğin karanlıkta düşünmeden canını vereceğin insanlar buluyosun ama zannetmeyin onlar yapmadı ve yapmayacak. Yaptılar ve tekrar yaparlar ha nerdenmi biliyorum kendimden,çünkü bende yaptım ve tekrar yaparım. İşte benim karanlık hayatıma hepberaber hoş GELDİNİZ...
-Abi ...abi ..hadi kalk..
Lanet olsun uyuya kalmışım hemen yataktan kalktım.
-sağol kardeşim...
Hemen kısaca bir duş aldım ve aşağıya indim.
-Doğukan.....
-Efendim abi...
-Kardeşim bugün pilan başlıyo biliyosun deyilmi,kızlar nerde....
-Geldik abi...
-pilanı tekrar ablatıyorum,onların yaptığı her haraketten haberum olucak anladınız değilmi.
-Anladık abiii yeter bu kaçıncı oldu..
-Tamam hadi beraber gidelim..
Şimdi siz anlamadınız değilmi, hemen anlatim.Şimdi bizim yeni başlayacağımız okul şerefsiz KURT POYRAZ'ın yeğenlerinin okuduğu poyraz kolejine başlıycaz ama şimdu siz benim ondan neden nefret ettiğimi   merek ediyorsunuz ama onunda zamanı var..
   Ben bunları düşünürken okula gelmiştik bile.
-Dediklerimi unutmayın.
-tamammm.
             VE OYUN BAŞLASIN

LÂL'DEN
  İşte hayatın gerçekleri doğum gününüzde ,ailenizin katili olan şerefsiz amcanızın sizinde katiliniz olmak için pilanlar kurduğunu öğreniyorsunuz . Ama o şerfsizin bilmediği çok şey var...
Birşey ablamasın diye kapıyı tıklatıp iceri girdim. İşte tam karşımda bana "senden kurtulucam" dermiş gibi bakıyo ama o biraz sıkar amcacım.
-Gel benim güzel kızım gell. .
Aha mall sanki ondan nefret ettiğimi hiç söylemedim ibne ....
-Hayırdır kurt bey yine karınızı başkasıylamı aldattınız.
Yemin edreim morardı hahahhh oh oruspuçocuğu senin yaptığın her boku biliyorum bu daha ne ki.
Kurt şerfsizi hemen ayağa kalktı .
-Sen ne saçmalıyosun?
Aha anlamamazlıktantan geliyo şerfsiz hahaha ben sani mort etmezmiyim .
Hemen çantamdan bunun resimlerini çıkardım.
-AL...
Amcam hemen resimleri elimden alıp bakmaya başladı
-Lan oruspu bunlar ne .. sen beni takipmi ettiriyosun?

-Aaa ama kurt bey neden ağzınızı bozuyosunuz.

Amcam benim onu alaya aldığımı görünce üzerime  doğru  yürümeye başladı  ve ardından kolumu tutup sıkmaya başladı aha bu son noktaydı, bende henen onun kolunu tutup erkekliğine tekme attım ve yere düşürdüm ve ardarda erkekliğine tekme attım
-Az kaldı....oruspuçocuğu ......çok az kaldı ......senin canını .....kendi ellerimle alıcam..... sana yeminederim.
Sin bikez daha vurup yere düşen çantamı takıp odadan çıktım hemen asönsere binip otoparka bindim .
     Arabama binip eve sürmeye başladım . İlaçlarıma ihtiyacım var . Siz şimdi merak ediyorsunuz ne ilacı diye , annem ve babam öldükten sonra sinir kırizleri geçirmeye başladığım için sinir ilaçları kullanmaya başladım . Eve gelince hemen yukarı odama çıkıp çekmeceden ilaçları aldım ve hemen mutfağa inip bir bardak suyla ilaçları zorla içtim ve kafamı kaldırınca mutfağa inip ilaçları içtiğime lanetler ettim. Araf,Gece ve  Meriç bana şok olmuş şekilde bakıyorlardı .
  Başım dönmeye başlayınca resmen ayaklarımdab gücün çekildiğini hissettim ve kendimi yere bıraktım . Sin hatırladığım şey üçününde benden tarafa koştuklarıydı...

3,5 saat sonra

Saatler sonra uyanın gördüm manzarayla yüzümde bir tebessüm oluştu . Merak ettiniz değilmi , araf sol  göğsümde , gece sağ göğsümde ve meriç'te karnımın üzerinde uyuya kalmış işte beni için mutluluğun resmi, sadece KARDEŞLERİM...........

         İYİ OKUMALAR......

Karanlığın KalbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin