AYAZ'DAN
Okula gelince o kel müdürün odasına çıkmadan önceden öğrendiğimiz sınıfa girdik...
Sınıfa girince önceden adamlara öğrendirttiğim POYRAZ KARDEŞLERÎN yerine dağıldık . Henüz zilin çalmasına 15dk kala yüksek motor sesleri duyuldu. Kimin geldiğini bilmeme rağmen bende kalkıp camdan bahçeye baktım . Üç motorsiklet bahçede daire şekli oluşturup dirift atıyorlaedı. Sonra aralarına bir anda siyah bir motorsiklet daha katıldı. Sonra hepsi otoparkta yine drift atıp durdular. Her biri motorlarından inip kasklarını çıkarmaya başladılar. En son o siyah motorsikletli kaldı. Tabikide onun kim olduğunu biliyordum.LÂL POYRAZ oda kaskını çıkartıp motorsikletten indi. Allahım bu kız gerçek ten güzelmiş..fotoğraftakilerden bile... Lan ben ne düşünüyorum böyle beynimin içindeki düşünceleri sikim.. Hepsi okulun giriş kapısına yaklaşmışken hepsi birden durup birbirlerine baktılar ve aynı anda bizim gurubun telefonlarının sesi duyuldu. Kafamı onlardan çekip zağten elimde olan telefonumun şifresini girip gelen mesajı okuyup kafamı kaldırıp önce bizim guruba sonrada camdan aşşağıya baktım . Onların hepsi ellerindeki telefonlara baktıktan sonra kafalarını kaldırıp birbirlerine bakıp sırıttılar.Neye gülüyo lan bunlar.
Tabi siz şimdi mesajda ne yazdığını merak ediyorsunuz,aynej şöyle yazıyordu...
"SAYGIDEĞER BAYLAR VE BAYANLAR . SABAH TAM ONDA GERÇEKLEŞECEK OLAN TOPLANTIYA GELMENİZ GEREKMEKTEDİR . SEBEP TÜM MAFYA GURUPLARINI YONETEN KİŞİ İLE TANIŞILICAKTIR. (SİLAH VEYA KESİCİ ALET HERZAMANKİ GİBİ YASAKTIR)"Aşşağıdakilere baktığımda motarlarını çalıştırdılarını gördüm.
-siktir. Bunlar nereye gidiyo!?
Ama şimdi onlarla uğrşamazdım . Hemen bizimkilere dönüp
-gidelim dedim ve okulun otoparkına doğru ilerledik.
Bakalım bu sefer biZi neler bekliyor.
LÂL'DEN
Sabah uyandıktan sonra kahvaltı edip şu lanet okula gitmek için motorlara bindik. Güzel olan haber şuki meriç babasına karşı gelip kaydını bizim okula aldırmıştı. Siz şimdi merak ediyorsunuz deyilmi meriçin bizim babasına yaptığımız pilanlardan haberi varmı,var hemde sonuna kadar çünkü onunda nedenleri var zamanla öğrenirsiniz.meriçe ensevdiği yeşilrenk motorumu verdim.ben siyah,araf gri,geceyse kırmızı bir motorsiklete bindi . Okula giderken yarış yaptığımız için motorumun yakıtı bitmek üzereydi, bende okulun yakınındaki benzinciye gidip depoyu fulledim. Benzinciden çıkıp motoru hızla okula sürdüm. Okula girdiğimde bizin şapşallar daire şeklinde drift arıyorlardı bende motorumu bağırta bağırta onların arasına girdim. Şovumuzu yapıp otoparka sürdük ve yine drift atarak durduk. Yalnız bi sıkıntı vardı izlendiğimi hissediyordum ama salaklık edip etrafıma bakmadım çünkü şerefsiz KURT PIYRAZIN adamlarıdır diye düşündüm. Ben böyle düşünürken bizimkiler motordan inmiş beni bekliyorlardı. Bende hemen kaskımı çıkartıp motorun basına bıraktım ve motordan indim . Bizimkilerin yanına gidince okula ilerlemeye başladık ki telefinlarımızdan gelen mesaj sesleriyle girişte durduk. Ve hepimiz hemen telefonlarımızı çıkartıp gelen mesajı okuduk."SAYGIDEĞER BAYLAR VE BAYANLAR . SABAH TAM ONDA GERÇEKLEŞECEK OLAN TOPLANTIYA GELMENİZ GEREKMEKTEDİR . SEBEP TÜM MAFYA GURUPLARINI YONETEN KİŞİ İLE TANIŞILICAKTIR. (SİLAH VEYA KESİCİ ALET HERZAMANKİ GİBİ YASAKTIR)"
Tamda istediğimiz ve planladığımız gibi . Kafamı kaldırıo bizimkilere hitaben konuştum .
-Artık oyun başlasın öyle deyilmi.?! .
Daha okula girmeden otoparka geri döndök artık icrata geçmenin vakti gelmişti....
"KENDİNİ KOLLA KURT POYRAZ CELLATIN OLUCAM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Kalbi
Teen FictionDüşünün kalbiniz var, duygularınız var ama onladan gelen hiçbirşeyi yerine getiremiyorsunuz Sonra aklınız var sizde size veya sevdiklerinize zarar gelmemesi için elinden geleni yapıyor kalbinizi susturuyor dilinizi susturuyor ve herşey bundan sonra...