Aklımda hâla bir soru vardı.Dylan'ı bu kadar düşündüren neydi? Ona dönerek "Senin ailene ne oldu peki?"biliyorum üzülüyordu zaten ama bazen içini başkasına dökmek daha iyi hissettirebilirdi.
Önce derin bir iç çekti ve gözlerini bana çevirerek "Benim ailem daha ben çok küçükken ölmüşler. Ben teyzemin evinde yaşıyordum.Hergun teyzemin kocası olacak o lanet heriften dayak yiyordum.Birgün beni öldüresiye dövdü. Seslerimiz daha sokaktan duyuluyordu. Etraftakilerin polisi aramasıyla kabus bitmişti. Mahkeme kararıyla beni bu yurda gönderdiler.Seni nedense kendime daha yakın hissettim. Kendimi büyük bir boşluğun içinde hissediyorum.Lütfen bana yardımcı olur musun?"dediğinde gözünden bir damla yaş süzülmüştü.
"Peki hiç dostun oldu mu?"diye sorduğumda cebimden bir peçete cıkartarak ona uzattım.
Gözyaşlarını sildikten sonra bana "Dost mu? O adam beni tavan arasına kapatıp günlerce aç bırakırdı.Ama şunu biliyorum dostlar hep yanında olur değil mi Avril ?"dediğinde
"Yanında olur ve seni hiç bırakmazlar.Seni asla sırtından vurmazlar. Benimde iki tane dostum var Lucy ve Bella ama bir tane daha dostum olmuş gibi gözüküyor, ne dersin?"bunları söylediğimde bana o kadar masum bakıyordu ki.
Arkamdan bağıran Lucy'nin sesi ile irkildim."Heeey Avril nerde kaldın,yemek vakti yaklaşıyor çabuk olmalisin." dediğinde yanimiza varmıştı bile.Dylan'ı gördüğünde gözleri parladı.
Ben tekrar Dylan'a dönerek "Tanistırayım bu Lucy sana bahsetmiştim."Lucy hemen elini uzattı.Onlar tokalastıktan sonra hep birlikte yemekhaneye giderek bisiler yedik. Daha sonrada yatakhanelerimize çekildik.
Yatakhaneye vardığımızda tüm kızlar başıma toplanmışlardı.Her kafadan farklı bir ses çıkıyordu."Yeni çocuğun adı ne?,çok yakışıklı, nasıl tanıştınız?"
Tüm sorulara cevap vermekten yorulmuştum.Yarın antremanım vardı.Koşulardaydım ve antremanlarda çok yoruluyordum.
Saate bakmak için telefonuma uzandığimda 10 tane mesaj geldiğini görmüştüm.
"Bugün kiminle birlikteydin? "
"Bana cevap ver diyorum sana."
Bunun gibi birçok mesaj gelmişti ve hepside Luke'tandı .Bende ona şu mesajı yazdım"Oo Luke beni merak mı edermiş. Bugün yüzüme bakmayan sendin."Bunları ona yazarken sinirlerim iyice bozulmuştu ve tırnaklarımi avuç içlerime geçirdim.
Bella ve Lucy hemen yanıma gelmişlerdi.Sinirimden birşey söyleyemiyordum. Elimden telefonu Lucy kapmıştı."Merak etme aranızın düzelmesi için onunla konusacagim." derken Bella "Zaten yakışmıyordunuz,salla"dedi.İkimizde gözlerimizi kocaman açarak ona baktığımızda yanımızdan ayrılmıştı bile.
Bu aralar çok tuhaf davranıyordu.Bunu artık hissediyordum.Eski Bella gitmişti benim için. Bunu Lucy'de fark ediyordu. Bana dönerek"Şimdi üzülme,yarın antremanin var.Hem istersen antremandan sonra biraz dolaşırız."Ona zorla da olsa gülümseyerek yatağıma uzandım.
Sabah olduğunda saatimin sesiyle uyandım. Moralim çok bozuktu. Yatakhanedekilerin çoğu uyuyordu.Lucy de benimle birlikte uyanmıştı."Hadi Uykucu antrenman vakti yaklaşıyor çabuk hazırlanmasin."
Yatağımdan kalktığımda spor çantamı dolabımdan çıkararak içine su şişemi,havlumu, deodorantımı ve antrenman sonrası giyecegim kıyafetlerimi koydum.Üzerime salaş bir üst giydim ve eşofmanlarımı giyerek saçlarımı topladım.
Şimdi de Lucy'i kolundan çekiştirme sırası bendeydi.Antrenmanı Beden hocası yaptıracağı için sahaya doğru yürümeye başladık.Sahaya geldiğimizde bir çok kişi gelmişti.Lucy'e seyirci koltuklarını işaret ederek"Sen burada beni izleyebilirsin. Hadi sıra oluyorlar gitmem lazım."dedim.
Koşarak en arka sıraya geçtim. Hâla dün olanları düşünüyordum ki bi el omzumdan tuttu.O yöne doğru döndüğümde sasırmıştım.Dylan burada ne arıyordu?"Sende mi koşulara katılacaksın ?"diye sorduğumda onaylarcasına kafasını salladı.
"Hem dostuz, hem de çok iyi kosarım.Birlikte zaman geçirmek ve birbirimizi tanımak için harika fikir öyle değil mi?"Ona bakarak gülümsedim.
Sıra halinde koşmaya başladık. Lucy'e doğru bakınca yanında bi çocukla konuştuğunu gördüm.Bana bakarak el salladı. Kesinlikle çocukla flörtlesiyordu.
Gözüm yan koltuklara kaydığında orada oturan Luke'u görmüştüm.Benim ona baktığımı fark etmemişti ama gözlerindeki siniri okuyabiliyordum.Kime doğru bakıyordu bu?O yöne doğru bakınca Dylan'ı gördüm. Şaşkınlığım iki kat artmıştı.Dylan'la ne gibi bir sorunu olabilirdi?
Dylan bana dönerek "Beni erkek arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"dedi."O burada tabi seninle tanıştırırım."dedim saçlarımı karıştırarak. Böylece ne gibi bir sorunu olduğunu da anlayabilirdim.
4 tur koştuktan sonra su içmek için kenara çıktım.Dylan ve diğerleri hâla koşuyordu. Su içerken biri beni kolumdan tutup kendine çekti,tıkanmıştım.Kim olduğunu anlamak zor olmamıştı. Bu parfüm kokusunu nerde olsam tanırdım.
Luke gözlerimin içine bakarak "Onunla konuşmanı istemiyorum Avril."dedi.Kıskanıyor muydu şimdi?"Kafamı karıştırıyorsun Luke ne dediğini inan anlamıyorum"dediğimde sinirle"Onunla konuşmayacaksın işte o kadar."Beni bırakıp yine gitmişti.
Beşinci turu koşmak için sıraya katıldım.Dylan'ın anlının terlediğini görünce havluyu suratına fırlattım."Terini sil yoksa balık gibi kokucaksın şapşal."Beni kenara çekerek "Beni erkek arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"dediğinde karşıda oturan Lucy'i çağırdım.
"Lucy Luke'u bulup buraya çağırır mısın lütfen?"dediğimde onaylarcasına kafasını salladı. Dylan'la dinlenmek için oturduğumuz da Lucy ve Luke karşıda göründü. Yanlarında Lucy'nin beni izlerken konuştuğu çocukta vardı.
Dylan kulağıma eğilerek "Erkek arkadaşın şu mu?"eli Lucy'nin konuştuğu çocuğu işaret ediyordu. "Hayır diğeri"dediğimde gözleri büyümüştü.
Yanımıza geldiklerinde Dylan ve Luke birbirlerine sinirle bakıyorlardı. Pek anlamamıştım doğrusu. Dylan'a dönerek"İşte erkek arkadaşım Luke" gergin yüz hatlarını gevşeterek "Ben de Dylan memnun oldum" dedi.
Lucy de olanları anlamış olacaktı ki ortamı yumuşatmak için"Bu da benim erkek arkadaşım Adrian"dedi.Şok üstüne şok geçirmek bu olsa gerekti.
Ben herşeyi anlamaya çalışırken yurda doğru yürümeye başladık. Luke'la her zaman vedalaştığımız yere geldiğimizde ona sarılarak "Hoşcakal"dedim.Gözlerimin içine bakmıyordu bile.Sonra bana dönerek "Hoşçakal,seni seviyorum"dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
Dylan bize seslenerek "Beni idare edin bir yere gitmem gerek"tamam anlamında başımı salladım ve Adrian'la Lucy'nin yanlarına gittim."Ne ara tanıştınız siz?"
Dediğimde Lucy "Adrian da bizim yurtta sınıflarımız farklı olduğu için yurtta çok sık gorusemiyorduk. Bugün antrenman olduğu için onu da çağırdım.O da gideceğini Dylan'a söyleyince çok iyi koştuğu için Dylan'da koşulara katılmak istemiş. Bugün ikimiz konuşurken bana çıkma teklif etti bende ondan hoşlandığım için hiç düşünmeden kabul ettim."
Anlatırken ikisinin de gözlerinin içi gülüyordu.İlk defa Lucy'nin bu derece aşık olduğunu görüyordum. Bu da beni mutlu ediyordu.Biraz alışveriş merkezinde dolaştıktan sonra yurda döndük.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka Ayağı G*t Ayağı
Roman pour AdolescentsKankası ve sevgilisi tarafından ihanete uğramış Avril ve hayatına basta dost olarak giren Dylan`ın hikayesi.