Bugün bir bölüm daha gelebilir çünkü bir sürü bölüm stokladım. 🙈
Ama sizde birsürü yorumcuk yaparsanız tabi. Dünya çıkar dünyası al gülüm ver gülüm mdkfkfkfk
Ne diyom yaa, cumanın yorgunluğu kafa yaptı. Hadi ben uyuyayım sizde cici cici okuyup gülün. 😂▓
▓▓▓▓
Hayatın hiçbir zaman laylaylom olmadığını biliyordum
Yani bilmeyeniniz yoktur değil mi?
Her neyse işte ama benim hayatım hep laylaylom geçmişti. Hiçbir şeyi ortalamanın bir tık üzerinde olan şeyine takmamıştım. Takmamda diye düşünüyordum. Ama bu yaban ellere geldiğimden beri her boku takar olmuştum.
En başta da şimdi telefonumu gözüne sokacakmışcasına gözlüğüne yaklaştıran bu adam gibi. Tamam buna adam demek adamlara hakaretti. Bende adamdım ama bu varlık adamlığın sınırlarını aşmış, atölyenin bir köşesinde duran ince bir ustalıkla yapılmış heykel gibiydi.
Tanrım şuan rezil bir durumdaydım ama ben kalkmış Profesör Park'ın küçüğümü kaldıracak detaylarını düşünüyordum.
"Byun Baekhyun? "
"E-Efen-dim"
Git kendini siktir Baekhyun, bir kelime ancak bu kadar kekekelenirdi.
Beni moralize edecek diye umduğum iç sesimde bana orta parmak çektiğinde yılmışlıkla ayağa kalkıp daha fazla girmeli çıkmalı fictionun bölümünü okumasın diye dalgınlığını fırsat bilerek ellerinden telefonumu aldım.
"Özür dilerim profesör Park. Ben sadece vakit geçiriyordum. Hani sizde hak veririsiniz saat gece onbiri geçiyor ve ben hala atölyede oturuyorum.Hiçbir şey yapmadım üstelik."diyerek başımı eğdiğimde küçümseyici tıslamasını ben dahil miniğim bile hissetmiş, hafif artçı bir sarsıntı geçirmişti.
"Sana söylediğim şeyi yapmayıp ilgini bu kadar çeken şeyin ne olduğunu anlattığında gitmene izin vereceğim. "Diyerek o yuvarlak diri yarım dünyalarını boya paletimin olduğu küçük masanın ucuna dayadığında zaten az önce smut okuyan ve birazcık kendini kaptıran ben için hiçte iyi bir pozisyon sayılmazdı.
Yani ben şimdi burada tırnak içinde belirtiyorum nefret ettiğimin adamın üzerine atlayıp boyalara bulanarak sertçe kendimi becertsem ne aksiyon olurdu ama diye düşünmedim tabiki de...
Her neyse...
"Önemli bir şey değil öylesine dolaşıyordum sanalda"diye kestirdiğimde o üzerine ekleme yapıp devam etmişti.
"Kıytırık seks yazıları okuyarak kendini tuvalin arkasından tatmin etmek mi öylesine bir şey?"
Konuşurken kalemle çizilmiş gibi duran bir kaşı havalandığında havalanan yere parmak basmak istemiştim.
TANRIMMMMMM BEN NE SİKİM DÜŞÜNÜYORDUM? SİKEYİM BİR DAHA SINIFTA +18. ŞEYLER OKUMAYACAĞIM. ŞUAN RESMEN BENİ BECERMESİ İÇİN O MÜTHİŞ BALDIRLARINA TIRMANIP SÜRTÜNECEGİM YOKSA."
"Baekhyun iyi misin? "Diye endişeyle çatılan kaşlarıyla ayağa kalkıp dibime gelerek cayır cayır yanan yanaklarımı sıktığında bok dedim .
Tabi içimden..."İyiyim sonra görüşürüz Profesör, söz bir daha oynamayacağım ."diyerek hızla sırt çantamı kapıp atölyeden koşarak çıktığımda kalbim tüm solunum hücrelerimi tıkamış gibiydi. Nefesimi düzene sokup otobüs durağına ilerlerken gelen mesaj, hayır hayır bir yığın mesajla gerçekten boku yemiştim.
Sosorella
Seni ibne
Nerede sürtüyorsan hemen eve gel!
Kaç saattir neredesin ha?
Kime becertiyorsun kendini?Çiftkaşar
Kimseye becertmiyorum.
Profesör Parkın atölye dersindeydim.
Ve SOOOOOOOO
BENNN BİTTİMMMM
ADAMMMMMMM
SAPIK, AZGIN
BİR BACAKSIZ OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYOR
Sen telefonu al
Fictionun sen girmeli çıkmalı bölümü açık olsun okudu.
VE BEN KENDİMİ O NEFRET YUMAĞINA BECERTMEK İSTEDİM
SOOOOOOOOO BOKU YEDİM BEN
😱😱😱😱
Sosorella
Bende bir şey oldu sandım
Rahat ol
O adam sapına kadar düz.
Seni becermez.
En fazla penisini görene kadar
Seninle öpüşür
Sonra pufffff
Havada kalan çift kaşarlı tost.Çiftkaşar:
Bok ye SooMesajı yazarken bile gözlerimden ateşler püskürtüğüme eminken hemen yan tarafımda çalan kornayla irkilmiş telefonumla kıç üstü yere düşmüştüm.
"Sikeyim derdiniz ne sizin lan götü boklu ibneler. Sizi -ah acıyor-şikayet edeceğim. Gürültü yap-"
"Keşke çenen kadar resim yaparken ellerinde bu kadar çalışsa B.Hyun."
Evettt...
Beynim şok dalgalarıyla dalgalanırken kafamı kesinlikle kaldırmayacak ve bana doğru gelen ayakların sahibine bakmayacaktım.
Olmazdı. Olamazdı. Sikeyim ama neden ben yaaaaaaaaa!!!
Neden sen yaaa, hiç bilmiyorum ama diğer bölümler daha çok eğleneceğiz gibi. 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Prof VIII [Chanbaek Texting]
FanfictionByun Baekhyun belkide hayatının en büyük hatasını telefonunu profesörüne kaptırdığında yapmıştı.