▓▓▓
Bana annem eskiden beri şey derdi...
"Dikkatli ol Baekhyun hayatın dönüm noktası denilen noktaları vardır ."
Bende gözlerimi devirir "Ben şimdi şu bardağı kaldırsamda bu bir dönüm noktasıdır ."derdim. Ama öyle değilmiş.
Hayatımın son bir kaç haftası tamamen benden bağımsız yollara düşmüş dönecek bir dönüm noktası arıyordu.
Ve sanırım döneceği ve beni sikeceği en olmadık noktayı bularak dönmüştü.
Bilin bakalım kime dönmüştü.
Evet aynen tahmin ettiğiniz gibi.
Profesör olan şuan seminer ayağına iki kadınla gülüşen adama...
Hayır yani hoşlanmıyordum kesinlikle bu bir hoşlanma değildi. Nefret çizgisinden geçmek için can atan ruhumu ve penisimi hala durdurabiliyordum.
Bu başkaydı. Okuldayken son zamanlarda benimle ilgilenişi beni biraz olsun şımartmıştı. Ama şimdi sadece önündeki kadınlarla ilgilenirken ben masada diğer, tanımadığım insanlarla oturmuş boş muhabettlerine kafa sallayıp geçiyordum.
Tam yine o kendime sövme serenomisine başlayacakken kulağımın dibinde yankılanan pat sesiyle profesör Park da dahil herkes bana ve arkamdaki kişiye bakmıştı.Tüm gözleri görmezden geldiğimde bende arkama dönmüştüm.
"Tanrım Xiu!" diye o pat sesini sollayacak yüksek bir çığlık attığımda belime sarılan çocukla ayıplayıcı mırıldanmaları umursamamıştım.
Yani ne umursayacaktım be bu mezar kadar sessiz yeri...
"Burada ne arıyorsun? "Diye tam ben sorarken Xiumin beni salondan çıkarıp sessiz bir yerlere çekmeye başlamıştı.
Profesörün çatılı kaşları dikkatimi çeksede neredeyse dil çıkarıp önüme dönecektim. Ama yapmamış sadece gülümsemeye çalışarak oradan çıkarılmayı beklemiştim.
Tamamen salondan çıktığımızda Xiumin duraksayıp bana gülümseyerek dönmüştü.
"Gel sana bir daha sarılayım velet "diye kolları tekrar beni hapsettiğinde bende karşılık vermiştim.
■█■█■
"Baekhyun daha da afet olmuşsun. Chen bana Koreden kaçtığını söylemişti."
"Tanrım sen Chenle görüşüyor musun ?"diye ultra şaşırmış gibi yapsam da o iki şapşalın ayrılmış olsalarda kopmayacaklarını biliyordum.
"Evet.Yani ben yazları ve tüm tatillerde buraya geliyorum, görüştük birinde işte.Söyle bakalım miniğim neden kaçtın?"
Dediğinde sorulardan kaçamayacağımı anlayıp dilimin bağlarını çözmüştüm.
"Kıçıma tekmeyi yedim.Özel ders veren bir sapığım vardı ve annem sıkıştırıyordu,babamı zaten biliyorsun tek uğraşı benim.Bende çareyi kaçmakta buldum.Kaçmasaydım kesinlikle şimdi akıl hastanesinde olurdum. "diye kahkaha attığımda aslında durumum şuanda pek iç açıcı olamadığını belli etmiştim
Hadi ama başımdaki ateş şimdi ,bu mesafeden bile beni yakan bir adamla başbaşa seminerde,yanyana odalarda kaldığım fark ettikçe harlanıyordu.
"Sapık mı ?''
"Yen..."dememle anlamış susmuştu.
Xiumin kim bilmiyorsunuz değil mi, onuda anlatmamıştım.Demek ki o zamanlar vakti değilmiş.
Xiumin ben okul değiştirmeye karar vermeden önce bizden ayrılıp ispanyaya gitmiş en yakın dediğim arkadaşlardan biriydi. Yani başımdaki belaları en yakından bilenlerdendi.
"Biliyordum o çocuğun normal olmadığını neyse iyi yapmışsın "
"Yaa ne demezsin.. "diye kahkaha atmamla kahkahamın götüme girmesi bir olmuştu.
"BAEKHYUN!"
Seminerin yapıldığı binanın kafesinde yankılanan sesle kaşlarımı çatarak geriden gelen sese döndüm
"Bu da yeni belam "dediğimde Xiuminin kesinle bana acıdığına emin olmuştum.
Profesör üzerimize doğru hızlı adımlarla gelirken Xiumin masadan kalkmış numarasını vererek sıyışmıştı ve ben tüm azarı tek başıma yemeğe hiç hazır değildim.
"Ben seni oynaş diye mi getirdim?"diye bileğimden tutup çekmesiyle afallayıp az kalsın yere kapaklanıyordum.
"TANRIM BIRAKSANIZA!"diye çığlık atmamla az önce kapaklanmadığım yerin gözü kalmış olmalı ki yere gerçekten kapaklanmış i, dizlerimin acıyla sızlanmasıyla sinirle kafamı kaldırmıştım.
"Derdin ne senin lan ,ne yaniiii neee!!!!Benden ne istiyorsun?""
Dediğimi sandığınız,değil mi ?Tabi ki bu gerçekten yapmak istediğim şeydi ama ağzımdan çıkanlar beni bile şaşırtmıştı.
"Kalkamıyorum,beni kucağınıza alın profesör"
Buing buingli göz kırpma efekti olsaydı keşke daha etkili olurdu diye düşünürken yerden havalanmamla az kalsın çığlık atıyordum .
Resmen beniii sert, kaslı kolarıyla kucağına almıştı.
Hangi tarafa ölüyorduk...
Bu ficte saçmalığın dibine vuruyorum ama eğleniyorum. Baekhyun olarak yazmak cidden eğlenceli. 😂😂😂
Umarım sizde eğleniyorsunuzdur 💓💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Prof VIII [Chanbaek Texting]
Fiksi PenggemarByun Baekhyun belkide hayatının en büyük hatasını telefonunu profesörüne kaptırdığında yapmıştı.