5.

44 4 0
                                    

KLOP KLOP

Ik ben alleen thuis en er staat iemand voor de deur. Zal ik open doen ? Die persoon blijft staan voor de deur, ik zal open doen.

Het is een onbekende man, ik vraag wie hij is, hij zegt dat zijn naam Tom is, Tom Verstraete. Ik ken hem niet, dus ik laat hem niet binnen komen, hij zegt komaan ken je me niet meer, ik zat enkele jaren geleden bij je op school. Hij is 19 jaar, nu hij het zegt, hij lijkt erop maar is veranderd. Tom was vroeger verliefd op mij, een heel lieve jongen, anders dan de rest. Ik weet niet waarom we nooit een relatie gehad hebben, dat was mijn schuld, dat weet ik wel. Er was iets dat mij tegenhield en als hij vroeg wat dat was, wist ik dat niet. Ik had ook wel gevoelens voor hem maar waarschijnlijk was het de leeftijd.

Ik laat hem maar binnen en we praten wat bij. Nu weet ik weer waarom ik ook gevoelens voor hem had. Die leuke, lieve jongen kwam terug in mijn leven gewandeld. Het leek alsof er nooit iets gebeurd was, dat is ook nooit het geval geweest, we verloren contact toen hij veranderde van school.

'Angel, ik moet je iets zeggen, ik voel me niet goed, ik ga naar een psycholoog, het meisje van mijn dromen heeft me zomaar laten vallen...' ik vraag hem wie dat meisje is en hij zegt Emma, ik ken haar niet, misschien maar beter zo. 

it hurts againWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu