8.

43 2 0
                                    

Ik word wakker en stuur iedereen een snap, ook Tom. Die antwoordt weer zoals hij de laatste tijd doet, hij stuurt op snapchat en vraagt, je weet wel, foto's maar als we zouden afspreken zegt hij het op het laatste moment altijd af. Soms vraagt hij om af te spreken maar niet zomaar afspreken , hij wil dingen doen die ik nog niet legaal mag op mijn leeftijd.

Ik had vroeger een vriend Brad, die heeft onze vriendschap verbroken omdat hij  jaloers was op Tom, het ging zelfs zo ver dat hij zei dat ik beter zelfmoord zou plegen en dat ik aandacht zoek, wat ik niet deed, ik had gewoon gevoelens voor Tom, is er daar iets mis mee? Tom was dan ook boos op mij, iedereen liet mij vallen en vertelden allemaal leugens tegen anderen over mij, iedereen haatte mij. Toen vroeg ik mij af of het leven wel zin had. 

Ik zag een schaar naast mij liggen en dacht waarom probeer ik het niet eens. Ik probeerde het en het werd een verslaving, elke avond voor ik ging slapen deed ik het en dat voelde beter, het voelde beter omdat er stemmen in mijn hoofd zeiden dat ik het verdiende om pijn te hebben. De littekens op mijn armen herinneren mij eraan dat ik slecht was tegen mensen, dat was niet zo maar volgens de stemmen in mijn hoofd wel.

Wannes zei dat ik ermee moest stoppen maar van een verslaving geraak je niet zomaar van af.

it hurts againWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu