9.

39 4 6
                                    

Net als ik dacht Tom te vergeten komt hij terug in mijn leven, elke keer opnieuw. Ik snap dat niet, doet hij dat met opzet? Waarschijnlijk wel. Lilly weet alles over Tom en mij. Ze steunt mij enorm. Ik ken haar al van toen ik 2 jaar was. We zitten al ons hele leven in dezelfde klas. Een echte beste vriendin, ze weet echt alles over mij. Behalve dat ene dan, tot nu. We hebben alles meegemaakt wat je als vriendinnen maar kan mee maken, ups, downs, gevechten, ruzie's,...

Lilly en ik zijn twee handen op één buik. Zij wist niet dat ik mezelf snijd, tot nu. Ze is het te weten gekomen, hoe weet ik niet, maar zeker niet van mij. Ik moet mijn verontschuldigingen aanbieden aan haar, ze is tenslotte mijn beste vriendin en ze moest het via-via horen.

Ik zeg haar zo veel mogelijk dat ik van haar hou, ze moet weten dat ik altijd voor haar klaarsta en dat ze niet alleen is. We maken zowat altijd hetzelfde mee, we begrijpen elkaar.

Twee onschuldige meisjes, met problemen. Als we samen zijn praten we over leuke dingen, niet over school of andere dingen. We praten over mensen die we beiden haten, mensen die ons niet afkunnen en mensen die wij niet afkunnen.

Onze band wordt sterker telkens er een dag voorbij gaat, een leven zonder haar kan ik mij niet voorstellen. Een vriendschap als deze vind ik geen tweede keer meer. 



it hurts againWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu