Angel, ik hou van jou, ik weet dat het plots is dat ik dit zeg maar ik zag je gisteren en ik weet dat je mij ook zag, ik voelde onze band van vroeger terug komen. Laat je iets van je horen aub? x
Ik word wakker en zie dat Kai dit bericht 1 uur geleden heeft gestuurd. Ik wacht nog even met antwoorden want ik moet nog bedenken wat ik ga zeggen. Hij kan denken dat ik nog slaap. Ik kan hem niet negeren want hij woont maar 4 minuten hiervandaan dus de kans dat ik hem tegenkom is groot, ookal gebeurd dat eigenlijk zelden.
Hey Kai , leuk om nog eens iets van je te horen. Ik heb je gisteren ook gezien. Ik wou wel even praten maar ik had geen tijd, sorry daarvoor, misschien zie ik je wel nog eens...?
Ik verstuur het gewoon, ik weet niet wat ik anders moet antwoorden. Nog geen minuut later krijg ik terug een berichtje.
We kunnen eens afspreken en onze tijd inhalen die we verloren zijn... x
Ik wacht terug om te antwoorden maar hij heeft geen geduld en stuurt kort daarna al een vraagteken. Ik verontschuldig mij en zeg dat ik even niet kan sturen omdat ik bezig ben met iets. Hij zegt dat hij vanavond wel nog eens iets stuurt. Ik ga akkoord en eigenlijk verlang ik er wel naar dat hij stuurt, Tom heeft mij geen aandacht en stuurt mij nooit zelf, hij is duidelijk maar in 1 ding geïnteresseerd. Hij mag van mijn part wel oprotten. Ik weet dat ik van hem blijf houden maar ik ga dat niet meer laten blijken, hij mag voor 1 keer de eerste stap nemen. Hij is volwassen genoeg om te weten dat hij dom bezig is.
Het karakter van Kai is het tegenovergestelde van het karakter van Tom. Kai is lief en Tom is, ik weet niet, anders.
Ik wacht op een berichtje van Kai. Het is al laat in de avond en hij heeft nog niet gestuurd. Zou hij mij vergeten zijn? Hij heeft waarschijnlijk een drukke dag.
Hey Angel, sorry dat je zo lang moest wachten... Ik moest nog even iets regelen...
Ik stel hem gerust dat het niet erg is en we chatten nog tot middernacht tot ik zeg dat ik ga slapen omdat het morgen alweer een schooldag is.
Slaapwel Kai.
Slaapwel Angel, droom zacht... x
JE LEEST
it hurts again
Non-FictionAngel Gefferson, 15 jaar, vecht tegen zelfmoordneigingen, ze snijdt en haat zichzelf. Ze moet pijn hebben, ze verdient het niet om gelukkig te zijn volgens de stemmen in haar hoofd. Ze heeft niet veel vrienden en als de liefde van haar leven dan nog...