13.

2K 111 25
                                    

Tonpa prowadzi całkiem normalne życie poza egzaminem na łowcę i nawet ma rodzinę! Pierwotnie planował zdać test, by mieć środki na opłacenie rachunków i wsparcie finansowe swoich bliskich, ale kiedy po kilku latach z rzędu nie udało mu się go przejść, stał się uzależniony od emocji, których mu dostarczał, chociażby świadomość zniszczenia cudzego marzenia, tak jak jego były niszczone rok po roku. Teraz bierze udział w egzaminie po to, żeby się na kimś wyżyć, a potem wraca do swojej rodziny i żyje swoim życiem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alec dlaczego dałam hc o Tonpie to ja pojęcia nie mam, chyba nikt go nie lubi XD to taki jedyny raczej, dajmy szansę każdemu, nawet Tonpie

Dobra, kilka ogłoszeń (których i tak nikt nie przeczyta, ale źle bym się czuła, nie ostrzegając nikogo)
Do końca tego tygodnia postaram się skończyć shota, ale w następnym będę martwa na wattpadzie. Pewna mądra osoba zapisała się na olimpiady z trzech przedmiotów i w końcu postanowiła zacząć się do nich przygotowywać, heh. No cóż, i tak nie przejdę żadnej, ale wolałabym odpaść ze świadomością, że się starałam, niż olać to w całości i mieć potem pretensje do samej siebie, że nawet nie próbowałam, chyba rozumiecie ^-^"

Hunter x Hunter ☆headcanons☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz