History and Magic

415 17 1
                                    

Istoria şi magia

Originea vrăjitoriei rămâne necunoscută, totuși, se știe că vrăjitoarele au existat timp de multe secole, trecând mai departe cunoștințele și abilitățile lor prin generații de linii familiale.
Contrar credinței populare, vrăjitoarele nu primesc puterile lor de la demoni și nu se închină diavolului. În schimb, vrăjitoarele se consideră "Slujitorii naturii", deoarece își fac datoria de a menține echilibrul în lume.

"Vrăjitoria era înrădăcinată în energia psihică."

Vrăjitoria este o practică de magie care cuprinde multe tipuri diferite de activități, inclusiv astrologie, divinație, vrăjitorie și comunicare spirituală. Aceasta include practicile multor culturi, națiuni și religii, precum și numeroase cărți și scrieri date din epoca antică. În funcție de individ, unele vrăjitoare practică puterea lor prin anumite sisteme de credință, cum ar fi Shamanism, Voodoo, Wicca sau orice alte practici magice din țări și culturi din întreaga lume. Deși majoritatea vrăjitoarelor tradiționale sunt în mod obișnuit descrise ca fiind oameni buni și dezinteresați care își folosesc puterile pentru a menține echilibrul în lume, în cazul altor vrăjitoare sunt niște gânditori independenți care pot merge împotriva Balanței a naturii prin practicarea puterilor lor pentru fapte întunecate și sinistre sau egoiste.

The Witch's JournalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum