Relationships - The Ancestorns -

140 5 0
                                    

Relații - Strămoșii -

"Peste tot este plin de fantome. Morții noștri sunt întotdeauna aici, plutind. Când creaturile supranaturale mor, ele sunt condamnate să-și petreacă veșnicia singure, urmărind că lumea continuă fără ele. Bineînțeles, asta nu este cauza vrăjitoarelor ancestrale, rămânem într-un mod diferit. Consacrată în Pământ, reumplerea puterii sale."

Relația dintre strămoși și vrăjitoare este mai degrabă una politică decât una spirituală. Ele par a fi un panteon aproape divin vrăjitoarelor vii; ordinele strămoșilor sunt tratate ca edicte divine care trebuie respectate. Acestea sunt sursa de alimentare a tuturor covenelor. Relația dintre strămoși și vrăjitoare variază de la vrăjitoare la vrăjitoare. În timp ce unele vrăjitoare, cum ar fi Bătrânii, au o reverență profundă și puternică pentru strămoși, alte vrăjitoare au avut o relație negativă cu strămoșii și consideră atât etica, cât și agendele lor politice drept corupte și sinistre. Cu toate acestea, în calitate de regent al celor nouă coveni are acces deplin la puterea strămoșilor și le poate solicita asistență ori de câte ori este nevoie. Când o vrăjitoare moare, corpul ei este consacrat, iar magia din oasele și spiritul ei sunt eliberate în fantana ancestrală. În timp ce acest lucru restrânge vrăjitoarele, atât vii, cât și morții, ele dă covenului puterea, cunoașterea a sute de sute de vrăjitoare. Cu toate acestea, la fiecare trei sute de ani, legătura dintre vrăjitoarele vii și cei morți începe să scadă. Pentru a reconstrui această conexiune, trebuie efectuat ritualul de recoltare. De la despărțirea planului ancestral toate relațiile dintre strămoși și vrăjitoare au dispărut și puterea lor sa diminuat. Legătura dintre planul ancestral și cel mortal a fost restabilită de atunci printr-un nou ritual de recoltare.

The Witch's JournalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum