Puteri şi abilități
Basic Powers ( Puteri de bază )
Puterile de bază ale fiecărei vrăjitoare includ:
Spell casting: Puterea de a schimba și de a controla evenimentele prin folosirea incantărilor.
Channeling: Puterea de a invoca forme suplimentare de energie concentrându-se asupra forțelor externe.
Potion Brewing: Puterea de a prepara și a crea poțiuni, remedii și elixire care au proprietăți supranaturale.Other Powers ( Alte puteri )
Telekinesis (Telekinezia): Puterea de a mişca obiecte şi persoane prin influență mintală.
Pain Infliction (Aplicarea durerii): Puterea de a crea migrenă agresivă prin mijloace supranaturale.
Elementar Control ( Controlul elementar): Puterea de a controla şi manipula elementele aerului, pământului, focului şi apei.
Divination (Divinație): Puterea de a divina viitorul,trecutul şi evenimentele actuale bazate pe percepția extrasenzorială:
▪ Clairvoyance: Puterea de a divina viitorul,evenimentele trecute sau prezente prin cunoaştere instinctivă.
▪ Intuition ( Intuiție ): Puterea de a divina viitorul, trecutul şi prezentul prin folosirea cunoştințelor instinctive.
▪ Premonitions ( Premoniții ): Puterea de a divina viitorul, evenimentele trecute şi prezente prin observarea şi studiul viselor.
▪ Psycometry ( Psihometrie ): Puterea de a divina viitorul, evenimentele trecute şi prezente prin contactul sau apropierea de un anumit obiect sau persoană.Uncommon Powers ( Puteri neobisnuite )
Projection ( Proiecție ): Puterea de a se separa de corp şi de a proiecta mintea în altă locație sau de a călători instantaneu de la un punct la altul.
Transmogrification ( Transmogrificarea ): Puterea unică de a modifica structura fizică a obiectelor care trăiesc sau mor, schimbând forma lor.
Telepathy ( Telepatia ): Puterea care le permite vrăjitoarelor să acceseze mințile altora prin vrăji.
Possession ( Posesiune ): Puterea de a sări spiritul in corpul celuilalt, preluând controlul asupra organismului gazdă menționat.
Illusions ( Iluzii ): Puterea de a modifica simțurile altora de a percepe o realitate falsă.
Dream Manipulation ( Manipularea viselor ): Puterea de a controla visele oamenilor prin vrăji.
Resurrection ( Învierea ): Puterea de a aduce pe cineva sau sau pe sine însuşi din morți.
CITEȘTI
The Witch's Journal
SpiritualToată lumea stie că orice mit are un sâmbure de adevăr în el.Mie una îmi place să studiez și să citesc lucruri supranaturale, este o pasiune a mea. Această carte va conține lucruri despre vrăjitorie,tainele acesteia,vrăji și multe alte lucruri foart...