Weaknesses

308 12 0
                                    

Puncte slabe

☆ Disbelief (Discreție): actul de a nega sau de a nu crede în potențialul unui individ ar putea cauza unei vrăjitoare să-şi suprime în mod inadecvat puterea magică.
☆Distraction (Distragere): negarea unei vrăjitoare de a se concentra sau a acorda atenție maximă vrăjilor lor le poate face ineficiente. Deoarece cele mai multe vrăji sunt vorbite verbal şi necesită timp pentru a intra în vigoare, vrăjitoarele sunt vulnerabile la atac înainte de finalizarea lor. În plus, anumite vrăji necesită obiecte, unelte şi/sau evenimente speciale în timpul turnări, prin urmare nu pot fi invocate pe simplu capriciu.
☆Emotions (Emoții): o magie a vrăjitoarei este supusă influenței stării emoționale şi poate fluctua în funcție de ele atunci când nu este antrenată. Potrivit altor vrăjitoare,emoții puternice, cum ar fi îngrijorarea şi furia, pot alimenta puterea unei vrăjitoare, în timp ce emoții precum frica ar putea împiedica o vrăjitoare să-si acceseze în mod corespunzător puterile.
☆ Herbs (Ierburi): ingerarea anumitor plante medicinale poate provoca o vrăjitoare să-si piardă conştiința şi să îi împiedice să folosească magia pentru o perioadă nedeterminată de timp. Floarea Lobeliei împiedică concentrarea şi practica magiei şi poate fi folosită pentru a slăbi o vrăjitoare, aşa cum ar putea slăbi un vampir cu verbină.
☆ Huntress' Blood (Sângele vânătorilor): sângele unui vânător supranatural poate suprima toată magia unei vrăjitoare atunci când este consumat,precum şi împiedică magia să lucreze la vrăjitoarea menționată. Ingestia prelungită este toxică şi în cele din urmă duce la moartea vrăjitoarei. Odată ce scabele negre încep să apară pe corpul lor, vrăjitoarele infectate au mai puțin de o săptămână de viață, similar cu modul în care vampirii reacționează la Toxinul Vârcolac. Nu există nici un remediu cunoscut pentru combaterea acestei boli.
☆ Witchcraft (Vrăjitoria): Vrajitoarele sunt încă susceptibile la puterile vrăjitoriei. Acest lucru cuprinde obiecte mistice și întunecate. Un sifoner poate sifona magia de la o vrăjitoare și expunerea prelungită poate duce la moarte.
☆ Mortality (Mortalitatea): în ciuda atributelor lor mistice, vrăjitoarele sunt încă umane și împărtășesc multe din aceleași slăbiciuni ca ființele non-supranaturale (de exemplu vârsta, decapitarea, boala, insuficiența cardiacă, sufocarea, gâtul lovit etc.). Cu toate acestea, vrăjitoarele pot să treacă temporar în jurul acestei slăbiciuni prin folosirea vrăjilor de protecție.
☆ Overexertion (Overexerție): Utilizarea excesivă a magiei poate duce la dezorientare, sângerări nazale, inconștiență și, dacă este luată la extrem, moartea.
☆ Nature (Natura): Se spune că natura va găsi întotdeauna un echilibru atunci când se face vrăjitoria, astfel încât vrăjile vor avea întotdeauna lacune. Aceasta înseamnă, printre altele, că nici o ființă nu poate fi cu adevărat nemuritoare.
☆ Founders Bell (Clopotul indestructibil): Un clopot care amplifică sunetul. Când este lovit, produce o frecvență ridicată care întrerupe activitatea psihică a Sirenelor. Într-o oarecare măsură, este de asemenea eficientă pentru vrăjitoare și pentru sifoneri, oferindu-le o durere de cap dureroasă, deși nu afectează capacitatea lor de a efectua magii și vrăji.

The Witch's JournalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum