Relationships - The Travelers -

140 5 1
                                    

Relații - Călătorii -

"Sunt mai degrabă ca un ursitor urât."

Relația dintre Călători și Vrăjitoare este o relație total negativă care datează de aproximativ două mii de ani. În timpul perioadei arhaice a Greciei, vrăjitoarele comunității grecești au trăit inițial în armonie feroce una cu cealaltă, până când o vrăjitoare puternică a creat "The Spell of Immortality".
Acest act controversat a făcut ca vrăjitoarele să se împartă în două subculturi: convenționale și neconvenționale. Vrăjitoarele convenționale au văzut vraja nemuririi ca fiind o încălcare a legii naturale, încât toate creaturile vii trebuie să moară. Aceste vrăjitoare au căutat să depășească limitele magiei, creând porunci religioase pe care fiecare vrăjitoare le-ar adera. Cu toate acestea, un subgrup de vrăjitoare care au avut convingeri neconvenționale despre magie a văzut vraja nemuririi ca o revelație a potențialului divin și a răsturnat testamentele colegilor lor. Aceste diferențe de opinie au creat o ruptură între comunitatea vrăjitoarelor care a durat mai mult de două milenii și a făcut ca vrăjitoarele să blesteme călătorii cu o vrajă care le-a tăiat din toată magia tradițională, împiedicându-le să se conecteze la Natura.

The Witch's JournalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum