Pondělí

106 22 2
                                    

Po zazvonění budíku jsem ihned vstal z postele a začal se připravovat na první den. 

Přemýšlel jsem, která skupina či solista by mohli mít focení a pevně jsem doufal, že to budou Seventeen, ale zároveň si přál, aby to tak nebylo. Chtěl jsem po dlouhé době opět vidět Soonyounga naživo, ale co když si mě nebude všímat? A proč by vlastně měl? Jsem jen pouhý fotograf a on je hvězda..

*

"Dobrý den, tak jsem tedy zde. Kdy a kde začneme?" zeptal jsem se natěšeně.

"Jde vidět, že se těšíte, to jsem rád. Focení začne zhruba za hodinku, musí se vše ještě doladit, tak zatím počkejte ve vedlejší místnosti, bude tam vaše budoucí kolegyně."

"Dobře, děkuji. Smím se ještě zeptat, o čí album a focení půjde?" zeptal jsem se a nevěděl jsem, jak bych se měl cítit, kdyby mi odpověděl, že půjde o Soonyoungovu skupinu.

"Budou to Seventeen, ale teď už běžte vedle, potřebuji ještě něco dodělat." 

"Eh..děkuji, už běžím.." co budu dělat?! Mám trému a to jsem fotograf, který se v podstatě nemá čeho bát.. A dost! Musím se přestat bát, jsem tu, abych usiloval o dobré míst fotografa a ne, abych se stále něčeho obával!

*

"Zdravím, jmenuji se Choi Sangmin, vy budete má budoucí kolegyně, že?" usmál jsem se na slečnu s dlouhými havraními vlasy, která seděla u stolu a něco psala.

"Oh..Těší mě, jsem Kim Chunghee." usmála se též a potřásla jsme si rukami.

"Vy jste taky nová? Nebo tu pracujete už dýl?" Byl jsem zvědavý.

"Pracuji zde už dva roky" usmála se. "Jinak si můžeme tykat, nemám ráda vykání, připadám si pak ještě starší než jsem." zasmála se.

"Dobře, ale neříkej mi, že budeš starší než já." usmál jsem se.

"Jsi si jist? Mně je už 28, opravdu nezměníš názor?" zasmála se znova.

"Opravdu? To bych neřekl, typoval bych ti tak 22."

"Tak to děkuji. Jsi moc milý." usmála se zářivým úsměvem.

Chtěl jsem ještě něco říct, ale do místnosti vstoupil ředitel firmy a oznámil nám, že už začne focení..

Fanboy |SEVENTEEN [Hoshi] • Fanfiction|Kde žijí příběhy. Začni objevovat