Středa-Proč?

107 20 0
                                    

Dnes je první den, kdy oficiálně pracuji v Pledisu. Jsem neskutečně rád! 

Avšak mi stále v hlavě vrtá to, proč se Soonyoung chová tak zvláštně. Mám chuť za ním jít a vše mu říct. Říct mu, že jsme kamarádi z dětství. To, že jsem to já, Choi Sangmin, jeho nejlepší kamarád ještě před 6 lety. Jenže jsem moc velký srab a neudělám to..

*

"Omlouvám se, ale vy jste ten fotograf z minulého týdne, že?" ozval se někdo za mnou. Otočil jsem se a zjistil, že je to Seungkwan.

"Oh ano, jsem to já. Potřebujete něco?" zeptal jsem se s úsměvem.

"Hoshi-hyung se na vás ptal. Nevím proč, ani nic neříkal o tom, že by po vás něco chtěl. Já se jen ptám, jestli se znáte a spolu třeba něco neřešíte nebo podobně? A jestli nevíte, proč se chová nějak zvláštně." odpověděl.

"No.. jak bych to řekl.." prohrábl jsem si vlasy.

"Kwanie? Omluvám se, že ruším, ale musíme jít trénovat, pojď rychle!" vysvobodil mě od obtížné odpovědi Vernon, který odtáhl Seungkwana pryč s sebou.

*

Proč...

Proč?

Proč?!

Opravdu bych chtěl znát odpověď na to, proč se Soonyoung vždy v mé přítomnosti na mě zadívá a proč se chová zvláštně.

Můžu za to já?

Udělal jsem něco špatně?

Udělal jsem něco špatně předtím, než jsme se rozdělili?

Vždy jsme spolu skvěle vycházeli a nikdy jsme se nepohádali, tak proč ?

Co se děje?..

Fanboy |SEVENTEEN [Hoshi] • Fanfiction|Kde žijí příběhy. Začni objevovat