Ayano-Shintaro özel
Shintaro: Bence artık özel bir şeyler yapmaya başlamalıyız. (Y.N. Lenny face)
Ayano: Ne gibi?
Ene: Öyleyse karşınızdaki kişinin tarayıcı geçmişini bilmeniz gerekir.
Shintaro: ENE!! SEN BURAYA NASIL GELDİN?
Ene: Telefonunun içinde iki Whatsapp hesabı taşıdığını unutuyorsun sahip.
Shintaro: Yine de iki telefon taşıyor olamam.
Ene: Ne yazık ki sahip,iki tane taşıyorsun. Hatırlasana, beni Miku cosplay'ı yapmam için aradıklarında senin telefonun çaldı sandın.
Shintaro: Aslında 1 ve 0'lardan oluşan bir kız için çok fazla fanın var, Ene.
Ayano: Ben ne oluyorum burada?
Shintaro: Gomennesai, Ayano.
Ayano: En son ne gibi demiştim.
Shintaro: Mesela benim eve gel.
Ene: Ooo, Momo duymasın!
Shintaro: Sen neden siktir olup gitmiyorsun Ene?
Ene:😔 başkalarına gelince canım cicim, bana gelince küfür et. Oldu mu?
Ayano: Ne diyeyim, Ene haklı. Bu kadar kötü davranmamalısın ona.
Ene: Evet, sadece kendimi tutamadım.
Shintaro: Öf tamam o hâlde sadece git, lütfen.
Ayano: Ene tarayıcı geçmişi gibi bir şeyler dedi, ne alaka?
Shintaro: Sadece saçmalıyor.
Ene: Biri beni mi çağırdı?
Shintaro: hyr
Ene: Görülen o ki sahibimin tarayıcı geçmişini size göstermem gerek.
Shintaro: Hayır, seni amk Ene'si.
Ayano: ?
Ene: Sahibim bir korkak
Shintaro: Ben mi? Korkak mı? Hayır hiç alakası yok.
Ene: O zaman şu ana kadar bana yaptığın kötü şeylerden intikam almak için tarayıcı geçmişini Mekakushi Dan grubunda açıklayayım bari.
Shintaro: O geçmişi daha önceden silip gizli sekmelerle interneti kullanmam lazımdı! Senin bulunduğun e-postayı açtığım güne lanet olsun!
Ene: Gizli sekmeler gözümden kaçmıyor, sahip. Ayano, bu arada benimle misin?
Ayano: Bilmem ben pek emin değilim ama...
Ene: Hadi gidelim!
Mekakushi Dan grubu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mekakucity Actors Whatsapp
UmorismoEne: Görülen o ki size efendimin geçmişini göstermem gerek. Shintaro: Hayır, seni amk Ene'si. Ayano: ? Mekakushi Dan üyelerinin Whatsapp konuşmalarını okurken çok eğleneceksiniz. Tüm hakları Shintaro'nun telefonunda saklıdır.