Bollywood Parking 😂

7 2 0
                                    

Setelah beberapa hari mereka telah berCouple , seems like bahagia betul nampak . Si Nazreen Nael selalu tunggu Asy Shuhada keluar dari kelas for nak jalan sama sama . Hati Shu berbunga bunga gamaknya . Maklumlah gadis itu memang dah lama meminati Nazreen . Sedang mereka berborak berdua sambil menuju ke parking , ada saja mata memandang . Terutamanya Aireen Natrah , manusia yang sukakan Nazreen sejak dulu lagi . Asy Shuhada tahu yang Aireen tidak menyukai sesiapa sahaja yang merapati Nazreen . Tetapi mengapa Asy Shuhada perlu takut sedangkan dia sendiri merupakan 'Firaun Sekolah' a.k.a senior Form5 . Sempat juga gadis 'sengkek' itu menjelingnya . Kau fikir aku kesah ke ? Kutuknya Shu dalam hatinya . Geram sungguh !

Baru dia sedar , parking sekolah sudah banjir !! Habis basah kasut Asy Shuhada dan Nazreen serta kawan kawannya yang lain . Bertakung habis . Sementara menunggu budak budak lain balik , mereka sempat 'berdating' untuk lepaskan rindu kononnya .

Asy Shuhada yang perangainya serupa 'hantu" nak kacau si Nazreen . Dia pun sepak air sampai air tu terkena muka Naz . Gelak besar dia !

"Apani sayang ? Habis muka biy"  merungut Nazreen .

"HAHAHAHAHA u re so cute elelelelele" Shu cuba menahan gelak besarnya tadi dengan memuji boyfienyaa . Nazreen bingkas bangun untuk membalas dendam sambil mengejar Asy Shuhada sehingga ke penghujung parking . Kawan kawan mereka mula menganjing . "Huyoooo pasangan sweet berhindustan woo ingat beshe beshe ke ?"

Shu dan Naz menghiraukan kata kata mereka dan terus bermain air dalam acara "membalas dendam percikan air" .

Mereka berdua leka berasmara dana sehinggakan waktu semakin lewat . Sudah pukul 4.30 ! Mana tidaknya . Mereka keluar kelas pukul 2.30 p.m . Lambat balik tanpa sebab yang munasabah .

Mereka pun menghidupkan enjin moto dan balik sama sama seperti biasa . Baju dan seluar basah itu normal lah . Hujan lebat ni (acah kena hujan padahal main air) . Tak lekang senyuman Asy Shuhada dari sekolah sampai perjalanan balik . Baginya , senyuman Naz sangat menggoda dengan menampakkan gigi arnabnya yang menawan itu . 

"I love you sayang . Balik ni mandi terus dan solat okey ?" Pesan Nazreen walaupun sedang bawak moto .

"Love you too . Okey . Biy pun sama . Jangan lupa . Nnti demam susah pulak"  Asy Shuhada berpesan macam dia sudah sah menjadi milik Naz . Hahaha berangan . Mereka pun bertukar arah untuk pulang ke rumah masing masing . Hati Nazreen Nael berbunga bunga seperti 'Mat Bunga' . Takpernah dia merasakan kebahagiannya bersama gf nya .

Kita Stay Forever Where stories live. Discover now