Battle Sweet ♡

15 2 0
                                    

Kelas Nazreen Nael di seberang sana . Seumpama utara dan selatan . Cewah . Selepas rehat , Asy Shuhada dan Nazreen berjalan ke kelas masing masing bersama . Entah apa diorang sembangkan sampaikan ketawa macam monyet . Mungkin berbual tentang macam mana mereka boleh berkenalan dan sampailah tersangkut . Mereka berdua seakan tak mahu berpisah . Nak saja berkepik berdua . Bila masing masing dah sampai kelas , mereka berdua berdiri tepi pintu sambil membalas mini love , big love and flying kiss . Haha . Tak sampai 5 saat , Ainur Mastura , iaitu member or classmates Nazreen Nael berdiri di sebelahnya sedang mencari seseorang . Oh ya ! Asy Shuhada faham , dia cari siapa .

"Yunus !!!!!!!" Jerit Shu sekuat hati . "Ada orang panggil kau"

"Ainur eh ? Arghhh" Terus dia datang dan berdiri tepi Shu untuk melihat Ainur dari jauh .

Pabila Asy Shuhada dan Nazreen Nael berbalas balas mini love and whatever , Ainur dan Yunus mula menyusun langkah untuk mengacau dan mengajak "battle sweet" . Pakat pakat gaduh sapa paling sweet .

Asy Shuhada cuba menjerit dari jauh and says " I LOVE YOU NAZREEN" .

Itu menandakan pasangan Nazreen Nael dan Asy Shuhada menang . Mereka bersorak dari jauh . Walaupun tak dengar tapi mereka berdua faham bahasa isyarat diorang . Evendho 4tahun jarak umur membezakan mereka , namun cinta mereka sama nilainya . Cewahh .

Bukan apa , setiap kali balik ja , Nazreen Nael sanggup menunggu Asy Shuhada selama 30 minit . Kadang kadang Asy Shuhada terpaksa balik ke rumah walaupun ada kelas tambahan semata mata mahu berjumpa dengan Nazreen . Tak jumpa sekejap , dah mula rindu . Itulah perangai dua orang remaja ni .

Mostly , majority schoolmates and fans fans Asy Shuhada (acah ada fans ) cakap muka mereka berdua sama . Macam sibling goals . OMG ! Dengan sweet nya . Kadang kadang mereka berdua sendiri akan sweet challenges each other .

Seorang merajuk , seorang lagi kena pujuk . Tapi itulah , makin diorang rapat , makin ramai pula haters menghampiri . Asy Shuhada tahu ada sepasang mata memerhati gelagat mereka berdua . Dia juga tahu , perempuan itu sedang menyusun strategi untuk mendekati Nazreen Nael satu hari nanti . Dapatkah dia dekati Nazreen ? Shu mula risau .

Kita Stay Forever Where stories live. Discover now