Crush 1 years ago

3 1 0
                                    

Bila dah ambil pingat , Asy Shuhada cuba cuba la usya semua orang . Kekadang meregeh juga tengok dia ni . Entah kenapa . Ada boyfriend tetap merenyam . Sambil dia berjalan ke khemah sekolah nya , dia ternampak seorang lelaki yang cukup familiar . Dia fikir 'aku pernah nampak ka laki ni ?' . Bila tenung lama lama sikit , oh ya !

Ni crush Asy Shuhada setahun yang lalu . Tapi kena reject . Nama dia Hakimi Affan . Idola ni . Segak lah juga . Tapi yang peliknya , muka dia sebiji macam Irfan Haziq , ex Shuhada . Asy Shuhada terkejut tengok dia . Dia mula plan macam macam dalam otak dia .

Nak minta nombor
Minta username instagram
Tanya nama and ada awek dah ke .

Kebetulan pulak khemah sekolah mereka sebelah menyebelah pula . Asy Shuhada hampir lupa yang dia sudah berpunya . Dia tetap mahu mengusik crushnya itu . Dia cuba berbaik dengan schoolmates Affan dan dia berjaya dapatkan instagram Affan . Affan tahu yang Asy Shuhada masih sukakan nya . Sebelum Shuhada balik , dia sempat mengajak Hakimi selfie . Tetapi ditolak oleh Hakimi . Sebenarnya Shuhada tak kisah pun sebab dia pernah kena friendzone olehnya . Maklumlah ramai orang terkejar . Eyyy !!

Selepas Shu dapat Instagram Affan , dia terus stalking him in the car on the way homed . Perasaan suka terhadap Hakimi tidak ada sebenarnya cuma berniat mahu berkawan sahaja .

Dia cuma sayangkan Nazreen Nael sahaja .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kita Stay Forever Where stories live. Discover now