Jake

15 3 0
                                    

Ik sta op door pijn in mijn buik. En zie dat ik in de hoek zit . Ik probeer op te staan maar het lukt niet . En de deur gaat open en ik zie shane met grote ogen naar mij kijken. Hij stapt naar mij toe pakt me en legt me op bed . Ik voel zijn armen rond mij . En val dan in een diepe slaap .

Ik voel iemand mij wakkerschudden en zie dan shane's gezicht . Ik sta op van het bed en ga naar de wc. Ik kijk en zie bloed op mijn hemd en handen . Ik denk na over wat er is gebeurt. En herinner het me. Zonder ik het merk rollen tranen over mijn gezicht. En voel dan twee armen om me heen is geslagen. Ik veeg mijn tranen . En ik hoor shane zeggen "soof gaat het". Ik wil ja zeggen maar er komt niks uit mijn mond. " Sshane mag ik me omkleden" vraag ik aan shane . Hij knikt en gaat dan uit de badkamer ik maak me klaar. En ga naar beneden . Ik ga snel aan tafel zitten en eet mijn boterham op. Ik hoor voetstappen richting mij afkomen. En voel een hand op mijn schouder . Ik kijk wie het is . Het is mama . Ik zucht en mama zegt dan "soof als je het goed vind dan kan isaac je naar school brengen" en voel een rilling in mijn lichaam als ik zijn naam hoor. En zeg dan "nee hoeft niet" en geef haar een emotieloze schlimlach. Dan hoor ik isaac zeggen "weet je het zeker als je niet met mij in de auto wilt dan kan ik je straks ook les geven voor wiskunde" zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Shit ik wil zijn grijns van zijn gezicht slaan. En zeg dan " euhm ... oke breng mij maar naar school" zeg ik dan . Naha ik wil niet met hem weeral in een kamerzitten te ' studeren' . Ik sta op doe mijn schoenen aan en ga dan naar buiten. En dan zit ik in de auto. We rijden weg en als ik mijn huis niet meer zie dan voel ik een hand op mijn been ik tril van de rilling als ik zie dat het de hand van isaac is.ik kijk naar zijn gezicht en zie een grote grijns. Ik probeer zijn hand weg te doen maar het lukt niet. Ik kijk hem met een boze blik aan en zeg dan " doe die hand weg" ik voel zijn hand naar boven gaan en roep dan "stop" en kijk naar buiten . Ik zie de school en als hij stopt doe ik de deur open en loop zonder voor me te kijken. Ik voel iemand mijn pols pakken. Ik kijk wie het is en zie meneer. En roep dan geschrokken "M-MENEER" ik zucht als ik zie dat isaac weg rijd en zie nog steeds zijn grote grijns op zijn gezicht.en meneer kijk mij met volle ogen aan Als hij ziet dat ik gedroogde bloed op mijn lip heb en een gekneusde neus . Hij neemt me mee naar een lokaal en zegt dan " heeft isaac dat gedaan" ik kijk hem met grote ogen aan en vraag dan "hoe weet je dat het isaac was" hij zucht dan en zegt "mijn mama en isaac waren een tijdje samen en ..."  ik zie tranen in zijn ogen.ik leg mijn hand op zijn wang en zeg dan "heeft isaac jouw ook geslaan" hij knikt en er komt een traan in zijn oog. Ik veeg hem weg . En lach met een medelijdende glimlach . Hij kijkt me aan en begint mij te kussen ik kijk hem met grote ogen aan en begin hem ook te kussen. Na een tijdje duw ik hem weg . En zeg dan " ssorry.... ik moet gaan" en loop uit de klas. Ik bots tegen iemand bij de deur en zeg dan "sorry" en zie dat het shane is met een open mond naar mij kijkt. Shit! Heeft hij het gezien. Voor shane iets kan zeggen loop ik weg. De bel gaat en ik ga naar mijn klas ik heb nu ... FACK WISKUNDE. Ik zucht en ga in de klas . Ik zie dat meneer naar mij kijkt ik kijk hem effe aan en we kijken na een tijdje allebij een andere kant op ik zet me neer naast helke. Deze les hebben we samen. "Hey" zegt helke en trekt me in een knuffel. Ik knuffel haar terug en zeg "hoi" we gaan zitten op onze plaatsen . ik zit aan de raam en kijk naar buiten.ik voel ogen branden op mijn rug. Ik kijk wie het is .ik zie iemand maar weet niet wie het is.hij is nieuw denk ik. De jongen zwaait. Ik kijk hem raar aan en vraag of hij het tegen mij heeft. Hij knikt en ik zwaai terug. Ik ken zijn gezicht maar ik weet niet van waar. Dit klinkt raar maar ik voel aangetrokken door hem. Ja weet je laat maar. Ik glimlach naar hem en kijk weer door de raam . Als ik me omdraai zie ik dat meneer mij en die jongen raar aankijkt. Ik weet niet wat het is en het kan mij ook niks schelen.de bel gaat en meneer zecht dan "sophie ik wil je efkens spreken" als hij dat zegt zie ik dat die jongen hem boos aan kijkt en dan stormt naar buiten.

Iedereen is al buiten. En meneer komt mijn kant op. Als hij 1 stap naar voor gaat dan ga ik 1 stap naar achter tot ik met mijn rug tegen de deur sta. Hij legt een hand tegen de muur en de andere op mijn kin zodat ik naar hem kijk.ik voel mij wangen blozen en kijk direct de andere kant op. Hij ziet het toch en heeft een grijns op zijn gezicht. Fack ik wil die grijns af zijn gezicht slaan.nu kijk ik hem geïriteert aan . Ik breng mijn gezicht dichter en en onze neuzen botsen ik zie dat hij het moeilijk heeft om mij niet te kussen . "Wat is er meneer" vraag ik en krijg ik een grijns op mijn gezicht. "Ssophie" zegt hij zuchtent . Ik zeg dan "heb je je woorden verloren" ik kom nog dichter en kijk hem nu in zijn ogen en hij bij mij.ik trek me terug . Geef een knipoogen ga naar buiten. Als ik uit de deur ga dan zie ik aan de kant die jongen van net . Ik geef hem een glimlach en zeg dan "heb je op mij gewacht" hij gaat met zijn hand door zijn haar en zegt dan "ja" en kijkt me verlegen aan . Ik zeg dan "wat is je naam" dan zegt hij "jake,mijn naam is jake" "mooie naam, Ik heet sophie" dan zegt hij "weet ik"met een fucking knappe glimlach. "Welke les heb je nu" vraag ik "frans" zegt hij . Ik sla op zijn schouder en zeg dan "ik heb ook frans" zonder iets te zeggen gaan we naar de volgende les. We komen binnen en mevrouw kijkt ons heel boos aan. Ik lach dan verlegen en zeg "sorry mevrouw dat we laat zijn maar meneer wou ons nog spreken na de les" "en waarom zou dat zijn" zegt ze dan. "Nou jake is nieuw en ik moet hel rond het school rondlijden." ze knikt en zegt dan "ga zitten er zijn nog twee plaatsen vrij van achter" ik kijk naar achter en zie een lege bank met twee plaatsen naast elkaar. We stappen naar achter zitten en dan zegt jake "dankjewel" "waarom" vraag ik "omdat je me hebt geholpen bij mevrouw" ik knik en zeg "hoeft niet hoor ik ben het al gewend" hij knikt en kijkt voor zich uit ik doe het zelfde en we volgen de les.

~Einde School~

Ik zie dat isaac er al staat met de auto ik nigeer hem en stap voort. Als ik net de hoek om ga voel ik dat iemand mij pakt van mijn pols en me meesleurt naar de auto. Ik kijk wie het is en raa raa raa wie oo wie zal het zijn ... isaac . Hij wacht nog en ik kijk hem aan als waarom wachten we . Ik hoor de achter deur open gaan en zie dat er iemand in stapt . Ik kijk met grote ogen en zeg dan "jake" hij kijkt me ook aan en zegt "wat doe jij hier" we kijken allebij isaac aan en hij zegt dan "soof dit is mijn zoon jake , jake dit is sophie de dochter van mijn liefje" ik zit weer en zeg fluisterend "en het meisje die je elke dag slaat." We zijn weer thuis. En ik ga naar mijn kamer.

~6 uur later~

als ik in mijn kamer ben hoor ik mijn deur weer open en dicht gaan ik kijk wie het is en zie jake. "Jake" vraag ik . Hij komt naast mij zitten en kijkt mij met grote ogen aan "slaat papa jouw ook" ik kijk hem emotieloos aan en zeg heel zacht "ja" dan zegt hij "mag ik zien hoe erg het is. Ik knik en toon alleplaatsen hij kijkt met grote ogen als hij een grote blauwe plek ziet. Hij raakt hem aan en er verlaat een kreun uit mijn mond. Ik kom dichter bij hem en zeg dan "slaat hij jouw ook" .hij knikt en dan zeg ik "mag ik zien hoe erg het is" hij knik en toont mij zijn buik. Ik kijk en bloos als ik zijn sixback zie. Dan kijk ik beter en zie een grote lidteken van zijn borst tot zijn v-line. Ik raak hem aan dan kijk ik naar hem en zie dat hij bloost . Ik trek mijn hand weg. En bloos dan ook. Hij trekt me in een knuffel en voor ik het weet knuffel ik hem ook. We staan een tijdje in deze positie. Ik voel mijn ogen dicht gaan en val in een diepe slaap.

Weejow ik heb 1700 woorden geschreven respect please 🙏🏼
ik zit hier al een paar uur mee bezig.

Speciaal voor halloween🔥

💙Hope you like it💙💍

My lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu