"Soof shane kom naar beneden." Roept mama . Ik loop naar beneden en zie een man staan . "Mama" zeg ik. "Wie is dit" opeens zegt de man "halloo ik ben isaac ,ik ben de vrientje van je mama en zal met jullie wonen" .ik kijk mama vragend aan .Ik kijk achter me en zie shane met grote ogen kijken. "Mama wat zegt die man allemaal" ik zie al tranen komen in zijn ogen. Papa en shane hadden een sterke band ik ook maar we moesten met mama mee. "Shane dit is Isaac en die komt bij ons..." Shane onderbreekt mama en roept boos . "HET KAN ME NIKS SCHELEN"en stormt dan naar buiten. Ik kijk mama boos en vragend aan en storm dan achter shane.
Ik kom buiten en zie shane nergens ik ga naar de park kijken en zie shane zitten op een bankje . Ik kom naast hem en zet mijn hand op zijn been. Het is efkens stil en shane begint te huilen. "Ik wil weg" zegt shane . Hij kijkt nu in mijn ogen . En ik in zijn donker groene ogen. Ik kijk naar mijn voeten en besef me dat ik geen schoenen aan heb. "Ik wil ook weg naar papa maar dat gaat niet papa heeft ons al vergeten" en begin te huilen. Shane Trekt me in een knuffel en er blijven tranen komen uit mijn ogen. "huil niet ik blijf altijd bij je en zal je NOOIT vergeten"zegt shane . "Dank je wel shane ik hou van je" fluister ik in zijn oor.opeens beginnen we te lachen.en shane zegt "soof we hebben geen schoenen aan" "ja ik weet het" zeg ik lachend terug. We stappen weer naar huis en zie mama en die man kussen. Ik moet echt spugen als ik 'dit' zie . Ik zie shane razend kijken ik pak zijn jand om hem kalm te maken. Het werkt,ik pak hem mee naar boven. Ik stop in het midden van de trap als ik mijn mama mijn naam hoor roepen . Ik voel shane knijpen in mijn hand als teken dat ik verder moet gaan zonder te denken stap ik verder naar boven. Ik zie een blik op mij gericht ik kijk en zie die man naar mij kijken met een grijns . Hij bevalt mij nu al niet.
JE LEEST
My life
Novela JuvenilDit verhaal gaat over een meisje die 17 jaar is en ze heet sophie . Ze heeft ook een tweelingsbroer Shane . Wat gebeurt er als sophie's moeder een andere vriendje vind . En blind word door liefde.....