Ik sta op en zie jake naast me liggen. Heel dicht met zijn gezicht. Ik kijk naar beneden en zie dat hij geen hemd aan heeft.
Ik bloos en ik probeer op te staanmaar voel dat iemand me van mijn pols pakt en terug in bed duwt. Ik kijk geschrokken als ik zie dat het jake is. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en zegt dan "blijf nog effe prinses"
Ik bloos van zijn woorden en we blijfen nog effe liggen.ik lig op zijn borst en ik kan nog duidelijk zijn litteken zien . Ik kreeg een traan op mijn gezicht maar veeg het direct weg.
Ik probeer op te staan en deze keer lukt het. Ik pak mijn kleren en ga naar de badkameren kleed me om.
Ik heb een crop-top aan met een zwarte jongingsbroek.
Ik ga naar jake en maak hem wakker. Hij staat op . En geeft een kus op mijn voorhoofd en gaat de deur uit ....
wacht... hij gaf mij een KUS. Ik voel mijn wangen blozen maar ik ga al naar beneden.Ik heb vandaag geen facking zin om isaac zijn gezicht te zien. Ik ga naar de keuken en paak snel eieren.
En vandaag heb ik weer geluk . Weet je waarom wel ik zie de gezicht van isaac. Ik voel 2 handen op mijn heupen . Ik krijg een rilling als ik zie dat het isaac is die oversekste maniac.
Ik vol hem ademen in mijn nek. Ik laat een zucht omdat ik dit niet leuk vind . En voel dan meteen isaac op mijn nek kussen. Ik laat een zachte kreun als hij mijn sweetspot vind. "Bevalt het je honey" ik voel gewoondat hij aan het grijnzen is . "Nee" zeg ik en voel dat hij boos word . En hij begint met zijn hand naar boven te gaan als ik hem met zijn hand op mijn borst voel leggen doe ik mijn ogen dicht en voel dat isaac word weg geduwt . Ik hoor jake zeggen "pap stop" ik val op de grond. Ik wil dit niet waarom komt dit mij altijd over. En begin te huilen. Ik hoor een klap op iemands gezicht ik kijk wie het was en zie dat isaac jake slaat .
Hij wilt jake met zijn knie in zijn maag schoppen. Opeens had ik een reflex en sta voor jake en isaac zijn knie komt in mijn maag. hij sloeg zo hard dat er bloed uit mijn mond komt. Ik val op de grond.
Ik hoor shane mijn naam roepen. En ik begin me in elkaar krimpen. Het doet zo pijn dat ik begin te huilen. Ik hoor de voordeur dicht slaan en voel dat iemand me optilt en in de zetel legt. Ik doe mijn ogen open en zie jake en shane bezorcht kijken. Ik probeer op te staan maar shane laat me weer liggen. "Soof je gaat vandaag niet naar school"
Ik hem boos aan en zeg dan "shane ik voel me goed" shane komt naast me zitten en zegt dan heeft "isaac jouw al die blauwe plekken gegeven" ik knik en bedin te denken aan hoeveel het pijn deed toen hij mij sloeg. Er komt een traan uit mijn oog maar ik veeg hem snel weg.
Ik voel shane een zachte kus op mijn voorhoofd geven en kijk in de gezicht van jake voor ik in slaap val. En hoor dat shane dan zegt " ik hou van je soof"
Ik word wekker maar mijn ogen zijn nog dicht ik hoor jake zeggen "soof het spijt me echt" en voel een traan op mijn gezicht komen.
Ik doe mijn ogen open en zeg dan " het is niet jouw schuld jake" en geef een zwakke glimlach. "Dankjewel dat je me hebt geholpen met isaac ik weet niet wat er ging gebeuren als jij er niet was"ik geef hem een dankbaar glimlach .
Als ik iets nats voel op mijn buik kijk ik naar mijn buik en zie een grote blauwe plek die een rode lijn heeft in het midden. En ik zie dat iemand er krem op heeft gedaan.
Ik ga naar de wc.doe mijn kleren uit en begin te douchen .
Als ik klaar ben ga ik met een handdoek over mijn lichaam naar mijn kamer. En schrik als ik shane zie.
Ik bloos en kijk naar mijn voeten."s-shane" zeg ik. Ik zie twee voeten voor mij komen staan. Hij pakt mijn kin zodat ik naar hem kijk. Ik kijk in zijn groene ogen .
Ik weet niet waarom maar ik krijg een neiging om hem te pakken en kussen. Hij komt dichter en ik doe mijn ogen dicht.
Hij begint me te zoenen . Ik twijfel maar zoen hem terug . Hij bijt onder mijn lip voor toestemming met zijn tong. En ik geef hem dat. Ik leg mijn armen rond zijn hals en hij zijn handen rond mij heupen.
Ik wil door gaan maar weet dat het fout is. Ik stop en hap naar adem. Hij wilt mijn handdoek weg gooien. Maar ik pak zijn handen. Ik geef hem nog snel een kus op zijn mond,Doe de deur open en smijt hem naar buiten. Hij staat daar met zijn mond open. En ik smijt de deur.
Wtf ik en shane hebben nu g..gezoent. Ik bloos maar doe al snel mijn kleren aan.
Ik pak mijn laptop,doe netflix open, zoek the 100 (mijn lievelings serie) en start hem op.
Na een tijdje val ik in slaap.
Heey ik weet ik heb al lang niks gezet maar ik heb ook nog een leven hoor😂
💙 tot de volgende keer 💙
JE LEEST
My life
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje die 17 jaar is en ze heet sophie . Ze heeft ook een tweelingsbroer Shane . Wat gebeurt er als sophie's moeder een andere vriendje vind . En blind word door liefde.....