De stem

11 1 1
                                    

Ik sta op met pijn aan mijn nek. "Fack" ik zie dat de laptop open staat . Ik doe hem dicht en begin mijn kleren aan te doen. (Zie foto media)

Ik ga naar beneden en hoop dat isaac er niet is.

Ik zie isaac niet. Pfff wat een opluchting. Maar shane staat daar zijn brood te eten.ik heb ook facking veel honger dus smeer toch een broodje.

Als ik mijn broodje opeet vermijd ik zoveel mogelijk oogcontact met shane.  
Ik hoor voetstappen komen van boven en weet al direct dat het jake is.

Waar is isaac eigenlijk ? Is hij wel thuis gekomen ? Heeft shane al vertelt naar mama wat isaac bij mij doet?
Ik heb zoveel vragen.

"J jake is isaac nog gekomen na je weet wel ... gisteren...?"

"Nee" zegt hij zonder emotie.

Ik kijk in zijn ogen en zie geen een kleine emotie. Ik sta op pak mijn boekentas en ga naar mijn fiets.

Als ik opeens twee handen op mijn heup voel . Ik kijk wie het is en zie shane .

Voor ik het weet begint hij mij te zoenen. Ik doe effe mee maar het voelt niet goed . Ik heb een groot schuld gevoel. Ik speel met zijn gevoelens. Ik duw hem sneel van me weg. Maar hij komt nog dichter .

Hij bijt op mijn onderlip en doe het open van de pijn en hij duwt direct zijn tong erin. Ieuw ik vind dit echt vies. Ik probeer hem weg te duwen. Maar hij gaat niet van me af.

Ik reuk .... alcohol. Heeft hij weer zitten drinken? Ja, natuurlijk. Ik duw hem nog steed weg maar hij wilt niet.

Shane stopt en hapt naar adem. Dit is mijn kans ik loop weg maar voel dan iemand aan mijn pols pakken het is shane. "Help!"Roep ik nog voor dat hij mij weer begint te zoenen als dit als de volgende keer afloopt dan word het niet zo goed.

Pov jake

Ik hoor sophie help roepen. Ik loop naar de deur doe hem open maar zie sophie niet ik ga naar het einde van de straat en kijk rond maar nog steeds geen sophie.

Als ik geduw en getrekt hoor loop ik naar het geluid af en zie dat sophie en shane zoenen . Ik zie de gezicht van sophie en zie dat ze tegenstribbelt.

Als ik naar hun wil lopen voel ik dat ik op iets schop. Ik kijk wet het is. Het is een alcoholfles. Ik denk geen ander moment na en loop naar shane en sophie af.

Ik zie dat sophie tegensteibbelt maar shane blijft haar kkr zoenen moatje ik ga hem in elkaar slaan.

Ik ga op ze af en duw shane van haar weg en sta beschermt voor sophie staan.

Ik voel dat sophie van mijn t-shirt vast pakt en zegt "j ja jake niet doen , hij is g g ged gedronken " hoor ik haar naar adem happend zeggen. Ik doe een stap naar voor en geef shane een vuist in zijn neus.

Hij kreunt van pijn naar achter. "Als je nog een keer sophie aanraakt dan sla ik je harder ."

Met die woorden pak ik de pols van sophie en trek haar mee. Ik hoor sophie iets zeggen maar let niet op "aauuww j jake je d doet me pijn" roept sophie.

Ik laat haar los en zie een traan in haar oog ze grijpt haar pols en wrijft op haar pols . Ik kijk en zie dat het opgezwollen is.

Ik trek haar in een knuffel en zeg dan "sorry" na wat te denken knuffelt ze me terug.

Na een tijdje stoppen we met knuffelen en lopen naar school hand in hand.

Als we op school zijn aangekomen kijkt iedereen ons aan. Natuurlijk kijken ze sophie is ook namelijk populaire op school.

We stappen samen naar onze volgende les die hebben we sammen
Namelijk mo (muziekale opvoeding)

De bel gaat en de docent komt ook direct in de klas.

Hij zegt vrollijk " oke vandaag gaat iedereen iets doen waar hij goed in is of niet goed het maakt niks uit. Wilt er iemand?.... oke dan kies ik wel ... euhm ... sophie , jake , helke en levi  kunnen jullie naar voor komen"

Zuchtend komen we naar voor .

Sophie moet zingen , ik ben de achtergrond zinger, helke en levi moeten met gitaar spelen.

"Welke liedje meneer" vraagt helke.

" jullie mogen kiesen" zegt meneer . We overleggen en kiezen dan voor
Sorry not sorry van demi lovato.

Sophie begint te zingen.

"Babe i'm sorry , i'm not sorry x2"

"Feeling so bad gote my feeling so good"

En zingen we door . Sophie heeft echt een mooie stem .

We zijn klaar iedereen fluit en klapt ik zie dat sophie begint te blozen.

De les is klaar en zo gaat school voorbij. Ik ga met sophie naar huis als we thuis zijn zien we shane niet.we gaan al direct naar boven sophie gaat naar haar kamer .

Ik besluit om naar haar te gaan.
Als ik naar binnen kom zie ik dat ze aan het liggen is . Ik zucht en kom naast haar liggen.

"Jake" zegt sophie

"Ja" zeg ik

"Wwaarom is leven zo hard"

Ze staat op en zit. Ik doe het zelfde .

Ik zucht en zeg " weet niet"

Ze legt een hand op mijn been zonder ze het merkt en komt dichter met haar gezicht te dicht .

Ze zet een hand op mijn wang en kijkt diep in mijn ogen. Zonder twee keer natedenken begin ik haar te kussen.

Al snel kust ze me terug ik trek haar dichter en begin haar nog harder te zoenen. Ik vraag om toestemming en ze geeft me die.

Na een tijdje stoppen we en happen naar adem ze glimlacht naar me en zegt dan

"Jake wil je met mij samen naar een film kijken?" Vraagt ze twijfelend.

"Oke , prinses" zeg ik we kijken naar happy death day . Sophie valt in mijn armen in slaap. Ik kijk naar haar mooie gezicht .

Ik doe de laptop dicht en leg haar op bed en ga haar kammer uit. Ik zie shane met woedende ogen kijken en zegt hij " wat heb je met sophie gedaan" ik word boos en zeg "niks wat ze niet wilt in tegenstelling met jou" hij kijkt me woedend aan en ik zeg dan "fijn wil je het zo erg weten, we keken naar een film en sophie viel in slaap ik heb de film dicht gedaan en haar mooi op bed gelegt, en dit is er gebeurt einde facking verhaal" ik loop woedend naar mijn kamer en plof ik op de bed .

Na een diepe zucht val ik in slaap.

Ik ben hier 3 uur aan bezig geweest man

💙Hope you like it 💙and if you don't then shut the fack upp

Grapje grapje 😂

Daag en tot de volgende keer🔐

My lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu