Evet bir saat önce yatmistim. Şu an saat 12 gecenin 12 si. 11 de uyumaya karar verip yatmistim hemen uykuya dalmışım 40 dakikadir onlarla uğraşıyordum .. çok korktum hemde çok. Evet yine sıkıştırdılar. Sesim çıkmadı ayetel kürsüyü okuyamadım unuttum bı tek sallıyor. Okudum ama sonucu daha fazla ruhum sıkıştı. Biliyodum yine onlar gelmişti ve çok korkuyordum onlardan değil o boyutta sıkışıp kalmaktan çok korkuyordum. Aklıma o an şey geldi eğer kendimi öldürürsem uyanirim diye hani olur ya tam ucurumdan atlarsin yere dusecekken uyamirsin falan.. doğru düşündüğüm şey çok mantikliydi ama unuttuğum birşey vardı kar benden daha hızlı .. kendimi yere attım tam dusecekken tam da planladığım gibi uyandım uyandım sandım ama uyanmamisim resmen benimle oyun oynadılar düşünebiliyor musun .. ve aynı şeyi on defa yaptım herseferinde daha fazla sıkıştırdılar. En son yanimda bı arkadaşım vardı. Dedim kurtuldum heralde uyandım artık ama sonra bana pis pis baki ve gülmeye başladı içinden o yaratık çıktı onun kılığına girmiş yine kandirildim anneme seslenmeye çalıştım ama sesim çıkmadı eğer gerçek dünyada yanıma geldiyse nefes alışverişlerimin anormal olduğunu anlar ve uyandirir diye düşünüp nefesimi tuttum olmadı kendimi suyun içinde buldum nefes alamadım boguluyordum ama boğulmadim sonra tekrar bir bosluktaydim anneme babama defalarca sesimi duyurmaya çalıştım çok zorladim gözlerimi açık tutmaya çalıştım gerçekten uyandimmi uyanmadimmu diye kendime sordum etrafa baktım tabi bunları hepsini yaşarken ben ruhumu sıkıştırıyorlardi. Hatırlayamadım nerde yattığımi odamda ne olduğunu hatırlayamadım nasıl olduysa açtım gözlerimi direk anne dedim o sırada Allah tan annemde tam benim odama giriyormuş ki hemen gelip beni kendime getirdi . Şu an bütün vücudum ağrıyor kan dolasimimi hissedebiliyorum her yerim uyuşuk çok korkuyorum 10 dkkadir ağlıyorum sikerim böyle işi bı sigara yaktım yine icmeyecekim söz vermiştim kendime ...
Neden sana en çok ihtiyacım olduğu anda yanımda değilsin? neden? Ben sana ne yaptım? Senin benden nefret etmene sebep olacak ne yaptim? Anlamıyorum ? Keşke şu an seni arasam sesini duysam inan o bile yeterdi bana... Ben sana desemki "Kanka noldu biliyomusun?" Her zamanki klasik olay anlatmadan önce kullandığım soru sende desen "noldo konko bilmiyoromm" neyse ya ben kötü biriyim ben yaşamayı bile haketmiyorum neden geldiysem bu dünyaya sende haklısın kim böyle bir kızın yanında olmak isterki kimse istemez evet kimse istemez ama keşke düştüğümde yanımda olsaydın.. sikerim keskelerini aq tek basinasin işte sadece sen ve bu boktan ruhunun dünyası. Allah'ım ben kime ne yaptım da bedelini ödüyorum aceba onlarda oduyormu bilmedikleri biseyin bedelini sebepsizce terkedilmenin acısını yaşıyormu onlarda yaşamıyor dimi belki yaşıyordur ogsjsgg noluyor bana... Neyse iyi geceler ayetel kursiyi okumadan yatmayin gençler inan o boyutta bir saniye bile geçirmek istemezsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Dünyası
Non-FictionKarşındaki insanın ruhuyla iletişime geçmenin yolu nedir?? Ben söyleyeyim tek yolu var oda gözler. yani ruhumuz, dış dünyayla iletişime geçmek için gözlerimizi kapı olarak kullanıyor. Peki ya kapılar kapanırsa.. Bu durum da rüya aleminde oluyoruz be...