Uyandıgımda saçımı okşayan birşey hissettim.Gözlerimi acmayıp uyuyormuş gibi yaptım.5 dk sonra oksamayı bıraktı bende yavaşça gözlerimi accım. Ateş bana bakıyordu gözümü actımı fark edince gözleri kocaman oldu. Bende ona gülümsedim,oda bana gülümsedi. Hemen kendini toplayıp ciddileşti. Bole ateşe asadan bakmakta onu çok tatlı gösteriyor. Ateşi yakışıklı,sempatik,eylenceli,tatlı,karizmatik gibi gorsemde aşka inanmıyorum. Çoğu yerde okumuş veya görmüs sünüzdür kötü bir aşk hikayesi ve aşka olan inancın bitmesi, bende de aynısı vardı. Kalp kırıkları ve yalnızlık oluşur ama bende kırıklar vardı tabi ama hiç yanlız olmadım,hira ve yaprak benim kalp kırıklarımın bandajı gibi oldular. Kalbimi sarıp sarmaladılar,butun kötü olaylara iyi yanından bakmayı ogrettiler. Onlar kesinlikle benden daha mutlulardır ama kimse benim gibi sizi çok sevenlerin ortasında degil,tmm benim ego tavan etmeden ateşle konuşayım mal mal bakıyom ona.
Ben
-günaydın
Ateş
-günaydın
Ben
-teşekkür ederim
Ateş
-birsey değil ama hastalığın geçmiş
Valla bende farketim.
gene tek gecelik hasta olmuştum hep oluyor.
Ben
-ben hep böle tek gecelik hasta olurum hem artık üşümüyorum
Ateş
-hadi giyin yemek hazırdır her halde
Ben
-teşekkür ederim ateş saol
Ateş
-birsey değil deniz
Ateşe gulumsedim,oda bana gülümseyip odadan çıktı bende dolabın önüne geçip eşyalara batım kısa olur,elbise değilde şort daha iyi olur
Giydikleri:Son günlerde pembe benim rengim gibi ama ben maviyi daha çok seviyorum. Ellerimi yani anaca parmaklarımı cebime sokup merdivenlerden inmeye başladım ben 3 kat yani çatıda tek kalıyordum koskocamandı 2 katta yatak odaları 1 kat mutfak,yemek odası vb. vardı neyse donelim. 2 katta etrafa baktım kimse yoktu büyük ihtimalle aşada beni bekliyorlardı. Gene ellerimi cebime koyup dudamı ısırarak girdim abim daha gelmemişti ama odadaki herkez bana bakarken ateş dişlediğim dudama bakıyordu,ona baktımı anlayınca kafasını çevirdi. Hira kocaman olmuş gözlerle bana bakıyordu. Bu esyalar daha dün annemin tasarımıyla podyumda çıkmıştı ve üzerindeki annemin 1. Denemesiydi beni bunla podyuma çağırdı ama ben gitmemistim. Bilmediğim bir şekilde sade eşyalar moda olmuştu.
Hira
-daha dün podyuma yeni sade şort takımı ile adlandırılmış eşya degilmi bu.
Ben
-tam ustüne bastın hira bu takım podyuma çıkmadan önce bile bendeydi annem yaptı sendede var kullanmıyonki.
Gerçekten hira eşyaları iyi bilsede giymezdi dolapta ne eline gelirse giyerdi. O yüzden konbin yapar öle koyardı. Yemek masasına bende oturup yemeğe başladık.
--1 saat sonra--
Evet doru okudunuz tam 1 saate ance yemistik,konusa güle yiyince böle olmustu. Bugün ateş tahminen spor salonuna gidecekti bende onla gidip sıpor yapıyor ve çalışan erkekleri degerlendiriyordum. Valla çok zevkli tabi şimdiye kadar ateşten daha güçlü kimseyi görmedim. Çoğunlukla haftada 1 giderdi.
Ben
-ateşş
Ateş bana döndü kapının hemen ordaydı
Ateş
-efendim deniz
Ben
-bende senle spor solonuna gelebilir miyim
Biraz düşünür gibi oldu sonra sırıttı
Ateş
-gel bilirsin git hazırlan bunlar yeni moda yırtılmasına
Bu alttan alttan lafmı atıyor. Valla attı bende atayım
Ben
-bunlarla gidiyim hem dikkat çekici degilmi karşı cins için
Sinirlenmisti bunu ayanı titretmesinden anlaya biliyordum. Yanından geçip 3. Kata çıktım
Giydiği:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendi Başlangıcı
Chick-LitMerhaba ben deniz. En iyi arkadaşlarım hira ve yaprak, bunların sevgilileri hira-mert yaprak-ali olarak. Diceksinizki senin sevgili yokmu kızım, ne yazikki yok. Evlenme yaşına geldik koca yok. Takı onu görünceye kadar... Arkadaşlar biliyorum ilk b...