Gece 3,4 defa kalkmış her kalkışımda 1,2 saat uyanık kalmıstım. Niye uyandım derseniz korkunç rüyalar gordun her seferinde yanlız kalıyordum biride "sevgiliye gerek yok!"diye bagırıyordu. Şuan gizli dolaptan nutellamı ve kasımı almış demire zincirle baglanmış sandalyede yiyordum
odamım balkonu büyüktü ve çatı katı olunca ustu camdan yaptırtmıştım nutellamın son kasını alıp odama geçtim nedense usuyordum o yüzden uzun gitmeliyim ama dün giydiklerimle duruyordum aşa inip kızlara bakmalıydım sonuçta onlardan büyüktü yani 3 ay yapraktan,4 ay hiradan büyüktü ama çok cocuksuydum.sırık gibi dikilmeyi bırakıp asaga indim eşyalarım burusmustu,saçlarım darma dumandı. saçlarımı toplayıp aşa indim.
Ben
-günaydın arkadaşlar
Hira
-günaydın sanada arkadaş
Yaprak
-sanada günaydın deniz
Ali
-günaydın patatez hırsızı
Mert
-sanada günaydın deniz
Ateş
-günaydın
Ateş hela bana kızgın mıydı acaba,dun sorularına cevap vermemiştim. Sordun cevap veririm artık dün yorgundum.
Hira
-dun seni kim bıraktı gördüm böle net olmasa da saçlarının ucu koyu yeşildir sevgilim alınma ama baya yakışıklıydı
Ben biraz kıkırdasamda erkekler sinirliydi mert az buz olsada sinirlenmisti
Ben
-bizle toplantıları vardı toplantıdan biraz önce tanıstık,t toplantıdan sonra dosyalarla ilgilendim saat 8 de isim bitti oda beni alıp getirdi. Sorgulamanız bittiyse ben patatez kızartması istiyorum.
Hira kafasını yukarı aşağı sallarken dudaklarını dışarı çıkarmıştı. Çok şirin görünüyor şuan ama ben daha şirin olabilirim ama şuan değil.
Yaprak patatesleri getirince aliden önce oturup yemeğe başladım salatada vardı ama ben çok seçici olduğumdan yememiştim. Patetez bitince corbamı içip ellerimi yıkandım. Odama çıkıp banyo yaptım su beni rahatlatıyordu yanında da müzik olunca huzura kavuşuyorum,muzik bitince banyodan çıktım havluyla dolaba bakıyordum giysi çok ama uzun pek yok ne giysem diye düşünürken ince ama ısıtıcagından emin olduğum bir kıyafeti giydim.Yelek kalın olmasını özenle sevmiştim baya önce almama rağmen pek görmediğim bir kıyafet. Aşa inip bakındım çiftler takılıyordu ateş ise kendince bir şeyler yapıyordu bende ateşin yanındaki koltuğa geçtim telefonu çıkartıp instegrama girdim.
--3 saat sonra--
3 saatir instegramda burçlara falan bakıyorum ama sıkıldım bi olay olsun...
💡Buldum💡
Pilanım çatılara çıkıp dolanacagım,saten dip dibe villaların olduğu biyerdeyiz tek sıkıntı biri benle gelirse ona özel yeri göstereceğini.
Ben
-ateş benle gelirmisin
Ateş bana baktı umutsuz bir bakışı "ne bakıyon"demek istesede sırıtarak yüzüne baktım böle çalışırken kafasını geriye attım
Bir "offf" çekip
Ateş
-tamam hadi gidelim
Ben
-bizle of licaksan gelme yanlız veya berkele veya bulutlar giderim!
Ateş sınırlı gözlerle bana bakıp
Ateş
-onlarla siktim sene biyere hidemezsin
Ben
-niyeymiş
Ateş
-niyesi yok hadi gidelim bakalımda nereye gitcez
Ben
-sen beni takip et yeter
Ona bakıp göz kırptı o da bu hareketime güldü kolundan tutup odama sürükledim, içeri alınca kapıyı kilitledim.
Ateş
-neden kapıyı kilitledin
Muzhip bir sırıtışı vardız galiba yanlış anladı sapık ben öle şey yapmam.
Ben
-arkadan biri gelsin istemiyorum
Önüne geçip yakalarından tutup kendime çektim nefesini hissede biliyordum.
Ben
-kimse görmesin sonra kızarlar bağırırlar Allah korusun
Yakalarını bırakıp catıya çıkmak için olan kapının ipini tutup çektim. Hırkayı yatağın ustume attım.
Ben
-hadi catıya çıkıyoruz
Bana öle bir bakış attı ki korkutucu değildi ama nazik sayılmazdı bu yüzden hemen catıya cıktım,saclatım rüzgardan uçuşuyordu en sevdiğim duyguydu nerdeyse. Ateşe baktım hela aşada duruyordu.
Ben
-hadi gelsene neden gelmiyorsun
Ateş
-geldim geldim napcaz çatıda
Yanıma gelip bana baktı bende ona baktım elini elime kilitledim.
Ben
-birazcık adrenalin yapıcaz benlemesin
Elini sıkıca tuttum
Ateş
-nasıl adrenalin yapıcaz
Gulumseyip
Ben
-seni özel yere goturcem sadice ben ve sen olucaz ama giderken çatılarda dolaşcaz
Ateş
-gotur beni o zaman o özel yere
Çatıda yavaşça değilde koşa koşa gittim aralıktan el ele ağlıyorduk ben kahka atarken o gülüyor veya bana bakıyordu en sonunda gelince elinden çektim özel yerinde bitana yatak vardı gök yüzüne bakıyordu yıldızlara bakıyordu. Yatağın ustundeki çarşafı çekip ateşi çektim yatağa yattım onada yer açtım bana bakıyordu bende ona bakıyordum.
Ben
-gel yat yıldızlar çıkmaya başladı işleyelim bu dolu gözüken boş gök yüzünü
Ateş yanıma yattı hemen yanındaki çarşafı çektim altında pike vb. Vardı buraya gelen pek yoktu terk edilmiş bir binanın ustuydu içinde sadice 1. Katta sıgaracılar vardı,buranında anahtarı sadice bende vardı hiç acmıyordumki gelmesinler saten onlarda bana alışkıdı gelmiyordu.
Ateş
-burası...ne bileyim...çok güzel
Bende gülümseyip ona döndüm oda bana dönüktü
Ben
-iyiki geldin değilim
Ateş
-evet iyiki geldim burası çok güzel herşeyi ile
Gülümsedim bu yatakta alardım hep sinir kırızı hep burda gecirirdim, burası benim duygularımın yeriydi ama uzun zamandır buraya ilk defa huzur gelmişti.
Ben
-bu huzur bozulsun istemiyorum
Ateş
-bende bozulsun istemiyorum
Kaç saat bilmem böle birbirimize veya yıldızlara bakıp geçirdik güzel bir anıydı ama çok uykum gelmişti saat 2 ye geliyordu ateş te benim gibi yorgundu ona sokuldum ustümüze pikeyi cektim,ateş elini belime sardı.
Ben
-iyi geceler ateş
Ateş
-iyi geceler deniz
Uykuya bırakmadan önce ateşe baktım gözleri kapalıydı bir melek gibiydi suanki pozumuz sevgili sanardı ama nerde o günler...
Gözleri kapatıp daha çok oba sıgındım hem kendimi onun yanında sıcak ve huzurlu hissediyordum.iyi geceler ateş, iyi geceler ben, iyi geceler arkadaşlar...
Yazar olarak gece yazdım sabah okuyorsanız:
Günaydın arkadaşlar...
Ölen okuyorsanız:
İyi ölenler arkadaşlar...
Sizi seviyorum ne kadar şuan az okuyan olsada yavaş yavaş ilerlicez. Görüşmek üzere.😘💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendi Başlangıcı
ChickLitMerhaba ben deniz. En iyi arkadaşlarım hira ve yaprak, bunların sevgilileri hira-mert yaprak-ali olarak. Diceksinizki senin sevgili yokmu kızım, ne yazikki yok. Evlenme yaşına geldik koca yok. Takı onu görünceye kadar... Arkadaşlar biliyorum ilk b...