Bruce's P.O.V
Poklapa slusalicu skroz zbunjen i predaje mi mobitel u ruke ni ne pogledajuci me.
"Ja sam zbunjen skroz" Lace se trgne iz transa i pogleda u mene pa se ponovno okrene i zagleda u prazno
"I? Sta ti je rekla?" Pitam ga nestrpljivo ocekujuci njegov odgovor, no na licu mu se vidi da oklijeva. Jos uvijek bulji u jednu te istu tocku na zidu.
"Sutra.."Uputim mu upitan pogled
"Sutra sta?"
"Sutra se nalazimo s njom." Odgovara tiho jos uvijek gledajuci u taj prokleti zid. Ne obracajuci nimalo paznje na stvarni svijet. Ovaj svijet u kojem cu uskoro biti optuzen za ubojstvo ako ne saznamo nesto vise. Sad se i ja zagledam u taj jebeno glupi zid i ne mogu maknuti pogled. Zelim ali ne mogu.
"Kako to mislis mi?" Pitam ga jos odsutniji
"Pa necu te pustit da ides sam, a moramo saznat sve da bi te izvukli iz ovih sranja." Napokon se vraca u stvarnost i pogleda me. Krajem oka vidim kako nepomicno gleda u mene sve dok se ne okrenem prema njemu.
"I sta cemo sad? Kad se mi to nalazimo s njom?"
"Ne znam. Nije mi rekla nista. Rekla je samo da ce sve javiti."
"Znaci ona vuce sve konce."zaljucim i pomislim 'bravo sherlock, jok ti ces vuc konce a onesvijestio si se prije svega par sati, ne znas sta se dogadja, a ti bi vuko konce, e jes mamlaz' vodeci grub dijalog sam sa sobom bacam pogled na sat. Vec je pola 5 ujutru. Mama ce mi popizdit. Bolje da joj javim sta se desava. Dobro, ne bas sve u detalje. Posegnem sa mobitelom preko kreveta i saljem mami poruku. ' e mama sve je u redu, sa Laceom sam. Prespavat cu u skrovistu. Kasno je, a pili smo pa da ne vozimo dalje ovakvi. Slatko sanjaj. Pusa, Bruce.' Stisnem na 'posalji' i malo mi lakne. Ma nije proslo ni pet minuta, a vec dobivam poziv. Nije mama. Skriven broj je. Ko je ovako rano? Javljam se i cujem samo disanje.
"Halo?" Vec iznervirano kazem i zacujem ostar muski glas
"Kako dirljivo. Ubijes covjeka i onda zoves mamicu da se ne brine. Savrsen sincic, svaka bi te majka pozeljela. Mislis li da ce ti platiti jamcevinu? Voli te, to je sigurno no vidjet cemo kakvo ce misljenje o tebi imati kada se procuje za ovo. Hoce li onda 'slatko sanjati' ili ce imati nocne more. Mozda te zaboravi. Poput tvoga tatice." Nije zavrsio no na spomen mog oca puknem
"Sta ti znas o mome ocu? On nas je napustio jer je govno. Napustio nas je prije 16 godina. Imao sam samo godinu dana. Znam da nisam ja kriv za to. Kakve god igrice igras nece ti upaliti. Taj tvoj priglupi pokusaj izazivanja emocionalnog pucanja ti nece upaliti. Nisam emocionalno nestabilan. Dovoljno sam jak da shvatim koliko si ti slab. Danasnja tehnologija je navjerojatna, a vi koji ste mi ovo smjestili ste glupi u vrazju mater ako mislite da necete biti otkriveni. Sve ce se saznati. Samo je pitanje vremena. Ostavite moju jebenu obitelj na miru. Ona nema nista s time. Ovo je stvar izmedju nas, a kad tad ce se saznati tko ste vi. Kad tad ce se znati da ja nisam kriv." Govorim samouvjereno, a ni ne znam sto sam ucinio ili sto nisam ucinio. Nista ne znam pa idem na blef.
"Naivni djecace. Stvarno mislis da nisam mislio na to? Sada ces slusati sto ti govorim, inace ces si upropastiti jedinu mogucnost da ostanes na slobodi. Jedinu mogucnost da ti svi clanovi obitelji budu u jednom dijelu. Lace je jako dobar djecak i stalo mu je do tebe. Primio bi metak za tebe, kako narod kaze. Vidjet cemo je li to samo narodna izreka ili istina. Ne zelis valjda da nestane s lica zemlje i da se nadje 6 metara pod zemljom negdje daleko, gdje ga nitko nece naci."
"Ne spominji mo..." prekine me i sad je iznerviran, osjetim mu po glasu i ubrzanom disanju. Sad mu je dosta.
"Prestani me prekidati. Sada ces slusati sto ja govorim. Ti i tvoja kuja od Lacea cete se nactati u Gazronovoj na broju 68. Necete zvati policiju. Neka vam ne padaju na pamet nikakve gluposti. Jer za svaku glupost postoji kazna. U 7 navecer cete se nacrtati tamo. Bilo bi vam bolje da dodjete, da mi nebismo dosli po vas. Znam za vasu glupu malu stalu koju nazivate skrovistem. Znam i gdje je. Pa da se ne natezemo i ne dolazite u djelovima, poslusat cete me i napraviti ono sto ja kazem. Bez gluposti." Poziv se prekida. Ako taj kujin sin misli da sve zna, zna kurca. Sto mislis da si pametniji, to si gluplji. Svi imamo slabu tocku. Naci cemo i njegovu.
YOU ARE READING
Zvijezde su obicni nebeski spijuni
RandomBila je cvijet, a pretvorili su je u kamen.