6.dio

14 1 0
                                    

Lace's P.O.V.
Ispricao mi je sve. Svaki sitni detalj. Priznajem sam sebi, uplasen sam. Strah me jer ovo vise nije igra. Nije bila igra ni kad sam ga nasao onakvog na sanku jos u Santosu, ali sad je stvarno ozbiljno. Sad se bojim za njega. Znali su sve. Znali su za poruku, znaju za skroviste... Jedino pitanje koje si sada postavljam je: zasto. Zasto bas on? Zasto mi? Bar on nema neprijatelja. Od bahatosti, bezobrazluka, preseravanja, vrijedjanja, on je sve od navedenog. Nije se nikome mogao toliko zamjeriti. Toliko da bi mu napravili sve ovo. Kome? Kome se mogao toliko zamjeriti? Uz ta pitanja uspijem zaspati.
Bruce's P.O.V.
Zaspao je. Bar jedan od nas. Mislim da meni nema spavanja. Mozda nikad vise. Ko zna u kakva sam se sad govna uvalio. Ako je znao gdje se sada nalazimo, jesmo li igdje vise sigurni? Na pamet mi pada bijeg. Ali ne bijeg od svega. Bijeg od Lacea. Nisam mu rekao da bi i on trebao doci. Ne pada mi napamet da jos i njega uvlacim u ovo. Ocito sam se nekome gadno zamjerio. Ali bas gadno. U sranjima sam do grla. Ali s druge strane, ako pobjegnem i ostavim Lacea tu, pronaci ce ga i opet ce dobiti ono sto su htjeli. Krv. To je sve sto zele. Zele moju patnju, a kako mi nauditi vise nego nesto napraviti mom jedinome prijatelju. Ma bratu. On je jedino sto imam i znam da im je u planu uzeti sve sto volim. Glavni krivac sam ja. Znam da je on vec rekao da ide samnom i znam da nema sanse da ga odgovorim od toga. Mozda iz mene sada progovara strah, mozda se bojim. Svega. Ne bojim se ja za Lacea. Ja se bojim za sebe. Jer me nije strah sto ce njemu napraviti zbog njega nego me strah sto ce njemu napraviti samo zbog mene. Strah me onoga sto cu ja osjecati. Ne mogu podjeti svu tu bol. Lace ide samnom. Mora. Jer ako nemam njega, nemam nikoga, a sam protiv svijeta nemam sanse. Ne znam vise kome da vjerujem. Ne zelim raditi sve njemu iza ledja jer znam kako ce reagirati. Necu kriti nista od njega. Nek sve zna. Zacujem zvuk poruke. Okrenem se prema mobitelu i na ekranu se pojavi tekst.
'Ne mozes zaspati?"
Opet skriveni broj.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zvijezde su obicni nebeski spijuniWhere stories live. Discover now