.3

822 82 17
                                    

Jooheon yine bir iş gezisine gitmişti. Jiwoo ise anaokulundaydı. Ev çok sessizdi. Bir şeyler yazmak için ideal bir ortamdı, Changkyun çalışma masasına oturup defterini açtı. Hangi konu hakkında yazacağını bilmiyordu. O sırada gözü masadaki çerçevelerden birine takıldı.

Jiwoo'yu evlat edinmeden çok önce, 18-19 yaşlarında oldukları bir zaman çekilmişti fotoğraf. Okul gezisiyle Japonyaya gitmişlerdi. Çerçeveyi eline aldı ve anıları hücum etti zihnine. Grupla gezdikleri zaman ikisi gruptan ayrılıp tek başlarına dolaşmaya başlamışlardı. Daha sonra bir sürü resim çekilmişlerdi.

Fotoğrafı yerine koyup çalışma odasına gitti. Masanın üzerindeki bilgisayarı açtı ve masaüstündeki Japonya klasörüne götürdü ufak ok işaretini. Önünde geçmişindeki en güzel hafta vardı şimdi. Teker teker baktı resimlerin hepsine. Sakuraların mevsiminde gitmişlerdi. Pembe ağaçların arasındaki fotoğraflarına bakarken gözleri doldu. İlk kez orada birbirlerinin tadına bakmışlardı. Jiwoo'nun değişiyle "birbirlerine sevgi vermişlerdi".

Jooheon Japonyaya bu sefer iş için gitmişti. Aklına onu aramak geldiğinde bilgisayarı kapattı ve salona ilerdi. Telefonunu aradı bir süre gözleriyle. Koltuğunun üzerindeki siyah aleti alıp kilidini açtı. Daha sonra rehbere girip, favorilerde olduğu için en üstte bulunan Jooheon'un numarasına bastı. Birkaç kere çaldı telefon. Changkyun pes etmek üzereyken açıldı.

"Efendim güzelim?" Sesi boğuk geliyordu. Arkasında müzik çalıyor gibiydi.

"Meşgul müsün Heon?"

"Eh biraz. Yemeğe çıktık. Aynı zamanda bugün önemli bir gün sanırım. Çok gürültü var."

'Ve sen gürültüyü hiç sevmezsin.' Diye geçirdi içinden.

"Sonra mesaj atarım güzelim. Görüşürüz. Seni özledim."

"Ben de seni özledim Heon. Görüşürüz."

Telefonu kapatıp bir süre boş gözlerle etrafa bakındı. İş gezisindeydi ve bu çok normaldi fakat onunla konuşacak o kadar çok şeyi vardı ki. Saate baktı. Jiwoo'nun okuldan alınması gerekiyordu. En azından daha fazla sıkılmayacaktı.

---

 ---

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---

Sınır dolmamıştı fakat dayanamadım

Matematik sınavım için bana başarı dileyen ponçik bir okur vardı. 60 bekliyorum. Harika (!) geçti, yine de teşekkür ederim haidbibaakabxiab

Hepinize teşekkür ederim. Bu hikayeye tahmin ettiğimden fazla ilgi gösterdiniz. Bu beni çok mutlu etti. <31

Fathers // joo-kyun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin