Ciocia zaparkowała samochód i znalazłyśmy się przed hotelem zamkowym. Byłyśmy bardzo podekscytowane. Wzięłyśmy walizki i niepewnie weszłyśmy do środka. Udałyśmy się za innymi do sali konferencyjnej, a mama Agnes poszła zdobyć dla nas kartę do pokoju. W sali siedziało już parę dziewczyn, których imion nie znałyśmy. Na niewielkim ekranie wyświetlany był film pierwszej części Harrego Pottera. Zeszłyśmy po schodkach i spotkałyśmy młodego mężczyznę z tatuażami na rękach, ubranego w czarną podkoszulkę. Bardzo nieśmiało przywitałyśmy się i usiadłyśmy przy jednym z stolików. Uśmiechnęłyśmy się do siebie i zaczęłyśmy oglądać. Parę minut później zjawiła się ciocia.
- Tu macie kartę. Pokój 221 jest na pierwszym piętrze. - Powiedziała wręczając nam małą kartę. Poszłyśmy więc po schodach na górę. Przyłożyłam kartę do czytnika.
- Dit! - Coś zgrzytnęło i drzwi się otworzyły. Obydwie dwoma krokami znalazłyśmy się w korytarzyku...
- Wooooooow!!! - Zachwyciłyśmy się. Obejrzałyśmy wszystko, począwszy od dużego lustra, przez szafę, szafki, biurko, telefon, dwa łóżka, telewizor, aż po toaletę, sejf i małą lodówkę.
,, Tu. Jest. Na prawdę. GENIALNIE." - Pomyślałam. Moja kuzynka prawdopodobnie sądziła to samo.
* * *
Dwie godziny pozostałego czasu spędziłyśmy dość leniwie. Leżałyśmy na wygodnych materacach łóżek, szukałyśmy pilota do telewizora (którego nigdzie nie było), sprawdzałyśmy czy w lodówce jest zimno, ,, wypróbowałyśmy" podstawowe urządzenie w łazience, jakim jest kibel, rozpakowałyśmy parę rzeczy, podzieliłyśmy się szafkami, zwiedziłymy hotel i obgadałyśmy parę spraw.
* * *
Agnes spojrzała na zegarek.
- O kurcze, za pięć pierwsza! - Wystraszyła się. O pierwszej miałyśmy pojawić się na zbiórce. Szybko ubrałyśmy tenisówki i zbiegłyśmy na dół, po drodze zabierając ze sobą kartę.
-----------
Hejka, to już drugi rozdział! Przepraszam Was, że taki krótki i nic się nie dzieje, ale chcę odpowiednio podzielić tą powieść/opowiadanie. Mam nadzieję, że ktokolwiek to czyta. Jeżeli tak, zostawcie mi gwiazdkę z nieba ★
~StillLittleQuatron
CZYTASZ
PAMIĘTNIKI Q
FantasyWspomnienia i marzenia to zupełnie co innego. ------- Największe osiągnięcia; #53 w Przygodowe [2/11/2017]