Femeia zăcea moartă într-o mare de sânge. Avea înfipt în piept un topor. Continuam să o privesc
însă nu conştientizam că domnul William îmi vorbeşte.
- Claire?! Mă auzi? Hai să ieşim de aici.
Încă eram şocată. Domnul William a chemat o echipă de specialişti care a ajuns după multă vreme.
- Am luat probe şi este vorba despre o crimă. Femeia nu s-a sinucis.
Un bărbat se apropie şi ne spune :
- O cunoşteaţi pe femeie?
- Nu. Eu şi un prieten ne rătăcisem în pădure şi ea ne-a ajutat. Ne-am întors să-i mulţumim.
- Femeia a fost ucisă cu brutalitate. Pădurea este foarte periculoasă. Legenda s-a adeverit.
- Legenda? Ce legendă? întreabă domnul William.
- Nu ştiţi? Se spune că acum 50 de ani nişte copii trăiau cu părinţii lor în pădurea aceasta.
Într-o noapte cu lună plină au ieşit să se joace dar nu s-au mai întors. Cadavrele lor au fost
găsite moarte, cu un topor înfipt în fiecare. Se spune că cel , sau cea care nu va crede în
legenda copiilor va sfârşi la fel ca ei. Se pare că s-a întâmplat la fel cu această femeie.
Eu şi domnul William rămânem muţi şi îngroziţi. Oameni omorâţi? Legende? Asta se întâmplă doar în filme...
Asta îneamnă că ceva, sau cineva trăieşte în pădure asta şi aşteaptă să vină să ne omoare.!
Dumnezeule! Ne întoarcem în tabără, iar domnul William cheamă toşi copiii urgent în sala de mese.
- Copii, ne confruntăm cu o mare problemă! Urgent strângeţi-vă bagajele, plecăm!
Dintr-o dată s-a făcut gălăgie. Toţi erau revoltaţi. O fată bruneţică spune :
- Adică am pierdut o săptămână din viaţa mea pentru nimic?
O fată roşcată ţipă :
- Părinţii mei au plătit bani grei pentru tabăra asta!
Mau mulţi copii o aprobă.
- Vă răg să mă înţelegeţi! Când veţi afla veţi fi cu totul de acord cu mine! Grăbiţi-vă!
- Nu ne spune nimeni de ce plecăm aşa de grabă? întreabă Emma, fata emo.
- Emma, nu mai pune întrebări, veţi afla cu toţii la timpul potrivit! spune şoferul.
Era aproape ora 11 noaptea. În tabără era agitaţie mare. Toţi se înghesuiau lângă autobuz.
- Suntem toţi? întreabă domnul William.
- Stai!! Unde e Justin?! strig eu.
- Haide Claire, nu mai e tip, trebuie să plecăm. Peste câteva minute este lună plină.!
- Justin mi-a salvat viaţa, nu îl putem lăsa aici!
Mintea mea de geniu îmi spune că trebuie să lup pentru dorinţele mele, aşa că mi-am lăsat rucssacul
şi am luat-o la fugă de lângă autobuz.
Am fugit spre cabinetul asistentei în căutarea lui Justin. Când ajung, el stătea
întins pe pat şi dormea. Nici urmă de asistentă. Cred că îşi luase tălpăşiţa împreună
cu domnul William, nepăsându-i de Justin.