Αλεξ POV
Και ενώ εγώ με το μωÏÏŒ μου ήμασταν στο σαλόνι και φιλιόμασταν βλÎπω την ΔήμητÏα να πεÏνάει φουÏιόζα ,να λÎει Îνα " φεÏγω „ και όντως να κοπανάει την πόÏτα και να φεÏγει . Οκ κάτι Îγινε !
Η Θαλεια με κοιταει αποÏημÎνη αλλά Ï€Ïιν ακόμα Ï€Ïολάβει να πει τίποτα πεÏνάει και ο ΆÏης στην ίδια κατάσταση , κοπανάει και αυτός την πόÏτα και φεÏγει .
ΟΚ ΚΑΤΙ ΕΓΙÎΕ !<< ΜωÏÏŒ μου τι ήταν αυτό ; >> ακοÏω την φωνή της Θαλειας να μου λÎει απαλά .
<< Δεν Îχω ιδÎα ! >> της είπα στον ίδιο τόνο .
<< Πάω να πάÏω τηλÎφωνο την ΔήμητÏα ! >> λÎει αποφασισμÎνη και πάει να σηκωθεί αλλά δεν την αφήνω .
<< Ωω Îλα Ï„ÏŽÏα μωÏÏŒ μου... πάÏτη μετά ! >> της είπα πονηÏά και την φίλησα στον λαιμο .
Αυτή ανταποκÏίθηκε σχεδόν αμÎσως και χαμογÎλασε εξίσου πονηÏά . Τα χείλη μου πεÏιπλανιουνται στο απαλό δÎÏμα του Î»Î±Î¹Î¼Î¿Ï Ï„Î·Ï‚ . ΠοτΠμου δεν ήθελα γυναίκα τόσο Ï€Î¿Î»Ï ÏŒÏƒÎ¿ αυτή ! Η Θαλεια Î±Ï†Î¿Ï Î¾ÎÏει ότι μου αÏÎσει , άÏχισε να χαϊδεÏει τα μαλλιά μου δυνατά με τα δάχτυλα της .
Παναγία μου την θÎλω !
ΠλÎον άÏχισα να την φιλάω στο στόμα με Ï€Î¿Î»Ï Ï€Î¬Î¸Î¿Ï‚ στο οποίο ανταποκÏινόταν επάξια και η ίδια .
<< Σε θÎλω ! >> της είπα ξεπνοα.
Η Θαλεια κοντοστάθηκε για μεÏικά δευτεÏόλεπτα ,τα οποία μου φάνηκαν αιώνας , αλλά χωÏίς λόγια Îτεινε να με ξαναφιλησει . Τα χÎÏια της πιάστηκαν πάνω μου σαν να ήμουν σανίδα σωτηÏίας και εγώ Ï€ÎÏασα τα δικά μου γÏÏω από την μÎση της . Σιγά σιγά η πλάτη της άÏχισε να πλησιάζει το κάθισμα του καναπΠμε εμÎνα από πάνω της να την Îχω ξαπλώσει . Τα χÎÏια μου άÏχισαν να πεÏιπλανιουνται στο γυμνό δÎÏμα της πλάτης της πλησιάζοντας απειλητικά το κοÏμπωμα του σουτιÎν της . ΑφαίÏεσα βιαστικά την μπλοÏζα της Îχοντας την πλÎον ημίγυμνη μπÏοστά μου . Το θÎαμα είναι απλά μαγευτικό , το σώμα της είναι απίστευτα σεξυ και Ï„ÏŽÏα είναι Îτοιμη να γίνει δικιά μου . Η ίδια με επανÎφεÏε στην Ï€Ïαγματικότητα με την απότομη κίνηση της που αφαίÏεσε την δικιά μου Ï„ÏŽÏα μπλοÏζα . Πια είμαι εκτός ελÎγχου νομίζω . Δαγκώνω , Ïουφάω και φιλάω τον λαιμό της Ï€Î¿Î»Ï Î´Ï…Î½Î±Ï„Î¬ Ï€Ïάγμα που την κάνει να βγάλει μια δυνατή κÏαυγή που με αναστατώνει ακόμα πεÏισσότεÏο . Την θÎλω εδώ και Ï„ÏŽÏα !
VOUS LISEZ
Το Τανγκό Του Πάθους
Roman d'amourΟ Άρης αναλαμβάνει να γίνει διευθυντής της θυγατρικής εταιρείας του πατέρα του στην Αθήνα , η οποία ωστόσο παρουσιάζει μια έλλειψη προσωπικού , συγκεκριμένα στη θέση του διαφημιστή. Η Δήμητρα όντας διαφημιστρια και πολύ απογοητευμένη από τη θέση τη...