Δήμητρας POV
3 χρόνια μετά
Εχω ξυπνήσει από νωρίς και φτιάχνω πρωινό για την οικογένεια μου . Η μικρή μου πριγκίπισσα παίζει στο σαλόνι με τον Bruno , το σκυλάκι μας .
<< Αγάπη μου ελαα να φας ! >> φώναξα στην Ιόλη και άκουσα την χαρούμενη φωνή της να μου απαντά " έρχομαι μαμα ! "
Αμέσως η κορούλα μου μπήκε μέσα στην κουζίνα και έτρεξε στην αγκαλιά μου .
Πότε εγινε 2,5 χρόνων αυτό το πλασματάκι ;
<< Μαμα να κάνουμε μαααμ ! >> είπε και γέλασε σαν χαζοχαρούμενη .
<< Ναι μωρό μου , ναι πριγκίπισσα μου εσυ!>> απάντησα και της έδωσα ένα ηχηρό φιλί στο μάγουλο της .
<<Τι κάνουν οι γυναίκες της ζωής μου εδώ;>> ακούστηκε η φωνή του άντρα μου στον χωρο .
Η μικρή έτρεξε αμέσως κοντά του και τον αγκάλιασε σφιχτά .
Αυτή η εικόνα είναι η αγαπημένη μου , μπορώ να πω πως είμαι ευτυχισμένη .Πριν γεννηθεί η μικρή , τα πράγματα ήταν δύσκολα όμως όσο περνάει ο καιρός συνηθίζω την νέα μου ζωή .
<< Αγάπη μου τι σκέφτεσαι ; >> μου είπε ο άντρας μου όταν με είδε να τους κοιτάω επίμονα .
<< Τίποτα Αρη μου , απλά σας χαζεύω >> απάντησα και πήγα κοντά τους για μια οικογενειακή αγκαλιά .
Flashback ( 3 χρόνια πριν )
<< Έφυγε . >> είναι το μόνο που λέει ο Αλεξ και με κοιταει στα μάτια λυπημένος .
Ένα μούδιασμα σχεδόν παραλύει όλο μου το σώμα . Δεν γίνεται να έφυγε !
<< Τι εννοείς έφυγε ; Που πήγε.; >> λέω και τα δάκρυα που απειλούσαν να βγουν , πια κυλούν στο πρόσωπο μου .
<< Δεν ξέρω αλήθεια ! >> απαντάει αγχωμένα ο Αλεξ .
<< Δήμητρα μου απλά ηρέμησε .Δεν κάνει στην κατάσταση σου ! >> λέει η Θαλεια και με αγκαλιάζει .
<< Τι ποιααα της ; >> ρωτάει σοκαρισμένος ο φίλος του Αρη .
<<Εεεεεε... απλά μην το πεις στον Αρη θα σε χωρίσω κανόνισε ! >> είπε η φίλη μου μεταξύ σοβαρού και αστείου .
<< Θα τον σκοτώσω τον Μαλακα! Έκανε ότι έκανε και τώρα έφυγε και σε παράτησε εδώ ! Θα τον διαλύσω ! >> φώναζε οργισμένος ο Αλεξ .
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Τανγκό Του Πάθους
RomansaΟ Άρης αναλαμβάνει να γίνει διευθυντής της θυγατρικής εταιρείας του πατέρα του στην Αθήνα , η οποία ωστόσο παρουσιάζει μια έλλειψη προσωπικού , συγκεκριμένα στη θέση του διαφημιστή. Η Δήμητρα όντας διαφημιστρια και πολύ απογοητευμένη από τη θέση τη...