Part 31

875 66 17
                                    

Δημητρας POV

Έχει περάσει ένας μήνας . Ένας γαμημενος μήνας από εκείνο το βράδυ . Το βράδυ που έχασα τα πάντα μου . Έχασα τον Αρη μου .

Έπρεπε να το ξέρω πως θα τον χάσω από την στιγμή που είπα το ναι .

Γιατί το είπα; Και προπαντώς γιατί το συνέχισα ;

Αυτές οι συγκεκριμένες σκέψεις στοιχειώνουν κάθε μέρα το μυαλό μου . Και ειδικά σήμερα .

Σήμερα συνοδεύονται και με μια απαίσια ζαλάδα και μια τάση για εμετό ,πλέον συνηθισμένη ....

Ωωω Φακ , η τάση...δεν είναι πλέον τάση !
Σκέφτηκα και έτρεξα κατευθείαν στο μπάνιο αφού το περιεχόμενο του στομαχιού μου θέλησε πλέον να είναι στην τουαλέτα μου.

Τι στα σκατα μου συμβαίνει ;
Μια οι εμετοί και οι ζαλάδες , μια η καθυστέρη-

ΟΟΟΟΟΟΠΑ! τι είπα μόλις τώρα ;
Καθυστέρηση ✔️
Ζαλάδες ✔️
Εμετοί ✔️
Σαβουριασμα φαγητών μέχρι σκασμού ✔️
Τι κι αν είμαι....έγκυος...;

Γιατί υπάρχουν 2 περιπτώσεις . Είτε δεν είμαι έγκυος  και όλα αυτά τα συμπτώματα είναι επειδή παντρεύομαι σε 2 βδομαδες έναν άνθρωπο που δεν θέλω ενώ έχω ήδη χάσει τον έρωτα της ζωής μου .
                                      Ή
Είμαι έγκυος και ο πατέρας είναι ο άνθρωπος που είμαι ερωτευμένη εδώ και 4 μήνες αφού με τον Μάνο δεν έχω κάνει σεξ εδώ και πολύ καιρό !!!

Χριστέ μου ! Την Θαλεια .τηλέφωνο .ΤΩ-ΡΑ!
Πληκτρολογώ άτσαλα τον αριθμό της κολλητής μου και περιμένω να απαντήσει .

<< Έλα Μιμή μου ! >> είπε χαρωπά η Θαλεια .

<< Όπου και να σαι σε 10 λεπτά θα είσαι σπίτι μου ! >> της είπα εντελώς αγχωμένη .

<< Τι έγινε ; Όλα καλά ; >> ρώτησε πανικόβλητη .

<< Δεν νομίζω ! >> της είπα και τερμάτισα την κλήση .

9 λεπτά μετά

Πάω τρέχοντας να ανοίξω την πόρτα που χτυπάει .
Την ανοίγω και αντικρίζω την αγαπημένη μου φίλη η οποία είχε μια αγχωμένη έκφραση στο πρόσωπο της . Χωρίς να το πολυσκεφτω την αγκαλιάζω σφιχτά και την τραβάω μέσα ατο σπίτι . 

<< Κοριτσάκι μου τι έπαθες ;; >> είπε παρήγορα .

<< Θαλεια τα χω κάνει σκατα ! >>

<< Γνωστό αυτό . >> απάντησε με φυσικότητα .

<< Όχι όχι τα χω κάνει ακόμα πιο σκατα απ όσο νόμιζα !>> είπα και πήρα σαν απάντηση το σμίξιμο των φρυδιών της .

Το Τανγκό Του ΠάθουςWhere stories live. Discover now