2. Fejezet

2.5K 199 49
                                    

Az ágyamon feküdve merengtem, hogy miért tettem ezt. Miért csókoltam meg Hinatát? Normális vagyok? Hogy lehettem ilyen hülye? Inkább nem is kéne ezzel foglalkozni, az a kérdés, hogy mi lesz holnap? HISZ LESMÁROLTAM! A sok agyalástól rohadtul lefáradtam, így elfeküdtem aludni.

A reggel szokásosan indult és ért is volna véget, ha nem lett volna röplabda, ahol a törpe is megjelenik általában, így egy küzdelem állt előttem. Lassan, de magabiztosan kinyitottam a bejáratot, ahol már mindenki bent volt, kivéve az idióta. Hol van?

– Sugawara-san. Hinata merre jár? – kérdeztem a ladbákat szedő fiút.

– Úgy tudom beteget jelentett.. Így te fogod elvinni neki a házi feladatot!  – szólt nekem és folytatta tevékenységét.

– Hogy én? Miért én? – mérgelődtem.

Még mindig félek a reakciójától.

Suga-san addig nyaggatott, míg beadtam a derekam és el nem fogadtam, hogy én viszem a házit a törpének.

Röplabda után el is indultam a fiú házához. Csengettem, amire választ nem kaptam. Egyáltalán itthon van? Lassan kitártam az ajtót és átléptem a küszöbön.
– Hinata.. Itthon vagy? – kerestem a fiút.

Körülnéztem a házban. Minden ajtó nyitva volt, kivéve a fürdőszobánál.
Kopogtam, hátha kapok választ.
– Itt vagy Hinata? – kérdeztem. – Ha itt vagy, adj jelet!

Semmi válasz.

Hallottam valami kaparászást az ajtó túloldaláról. A törpe kétszer kopogtatott az ajtón. Szóval itt van.
– Mit csinálsz ott bent? – vártam válaszra.

Csend uralkodott. 

– Hinata! Gyere ki! – dörömböltem.

Az ajtó kattant és a fiú lassan kinyitotta az ajtót.
– Mit kerestél odabent? – néztem értetlenül a vörösre.

– Megijesztettél.. – mormogott orra alatt.

– Legutóbb azt mondtad, hogy nem vagyok ijesztő.. – figyeltem arckifejezését, ami gyorsan vörösre váltott.

– Én.. Izé.. Talán.. Lehet.. – kereste a szavakat.

– Akkor nem is vagyok aranyos? – vigyorogtam.

– Nem! Vagyis.. Talán mégis.. – vallotta be.

– Erre mit mondjak? – pislogtam az érthetetlen fiúra.

– Én tudjam? – háborgott.

– Mindegy.. Itt a házi. Miért nem jöttél suliba? – adtam át neki a papírokat.

– Hát... Igazából... – vakarta idegesen tarkóját. – Nem szeretném elmondani..

– Miért? Talán nem bízol bennem? – fogtam meg csuklóját, mire felszisszentett.

– Mi az? Mi történt a kezeddel? – néztem rá.

– Nem a te dolgod! – kiabálta.

– Hinata, mutasd meg! – rivalltam a fiúra.

– Nem! – tartotta fenn a veszekedést.

– Te akartad! – fogtam le a fiút, majd a falhoz nyomva felhúztam pulcsija ujját.

Ledermedve szemléltem a karján lévő lila foltokat.

– Ki tette ezt veled? – kérdeztem idegesen.

Ha megtudom ki volt, agyon verem. Valaki bántotta az én Hinatámat!

– Mondtam. Nem tartozik rád.. – gördült le arcáról néhány kövér könnycsepp.

– Igenis rám tartozik! – fogom meg puha orcáját.

– Én... Nem akartam, hogy lásd... – kezdett zokogni.

– Semmi baj. Én megvédelek.. – zártam karjaimba a keservesen síró vöröst.

Lágyan Rátapasztottam ajkamat az övére. Nem ellenkezett, de nem is viszonozta.

– Ki bántott? – kérdeztem újra.

– Az... Apukám...  – ölelt át szorosan.

– Ma nálunk alszol! – jelentettem ki.

– A szüleidet nem zavarná? – pillantott rám könnyes szemeivel.

– Üzleti úton vannak. Csak mi leszünk otthon – nyugtattam.

– Szedd össze amit hozol!

– Oké.. – ment a szobájába, elővett egy nagy táskát és elkezdett ruha után kutatni szekrényében.

Egy kis idő múlva már készen állt az indulásra.
– Elbírod azt a nagy válltáskát? – néztem a kínlódó fiút.

– P-persze – próbálta felemelni.

– Add ide! Majd hozom – vettem el és mentünk is hozzám.

A magányos király első szerelmeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang