Informacja

35 11 7
                                    

Hejo ^~^.

Spóźniłam się. No nie.....
Ale co tam. Dzisiaj Wszystkich Świętych a ja dopiero rysunek na Hallowen wstawiam. Nieźle :"").
Okej. Przecież nic się nie stało?

Zanim jeszcze coś ogłoszę i dam opóźniony (tak, opóźniony xD) rysunek. Dam wam w mediach zaistą piosenkę. Adrian Wiśniewski ma zawsze takie super wokale ^~^. Mogę tej piosenki słuchać godzinami. Was też zachęcam. Kurcze, teraz będę w każdym rozdziale dawać piosenkę *~*. Nie, może nie będę xD.

Dobrze zaczynamy.

Dzisiaj mam tylko jeden rysunek :"")

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiaj mam tylko jeden rysunek :""). Ale to z okazji wczorajszego Halloween. Szkoda że nie z okazji Święta Zmarłych, ale nic na to nie mam :""). Mamy tu Vocaloid - Uni. Nareszcie podoba mi się mój sposób malowania włosków ^~^. Chociaż u Kokone były ładniejsze. Tło bardzo mi się podoba ^~^. Jednakże te niedociągnięcia czarnym rażą, ale się śpieszyłam xD.

Przepraszam, postaram się jak najszybciej zrobić fullbody z konkursu. Długo musicie czekać gdyż wina mojego lenia i tego że nie mam dużo czasu przez szkołę :").

No to teraz informacja. Nie bójcie się to nic złego. To coś super ^~^. Przynajmniej dla mnie xD.

Otwieram zamówienia na desingi.

Jednak chciałbym to omówić, aby nie było tak jak z zamówieniami na rysunki. Co do nich. Raczej ich już nie otworzę. Gdyż najzupełniej nie mam na nie czasu i było parę nieprzyjemnych spraw z nimi związanych :") Fanarty dla osób które znam i lubię będę robić. Każe Art Trade, Collaby, itd. będę robić gdyż tutaj nie może być nieprzyjemnych spraw.

                Zasady Zamówień

1. Zamówienia składamy tylko i wyłącznie na priv na wttp lub messangerze. Bo innych portali nie mam :").
2. Jak składamy zamówienia muszę wiedzieć.
- Postać dla której jest ten strój
- Charakter tej postaci
- Wygląd tej postaci
- Styl ubierania tej postaci
- Na jaką okazję ma być ten strój np. dzienny, na święta Bożego Narodzenia, na Wilkanoc, do spania.
Jeśli ktoś ma gdzieś opisaną tą postać  w książce, wystarczy podać mi rozdział z tą postacią.
Też ważne szczegóły, ale niekonieczne.
- Kolory dla stroju tej postaci
- Czy to ma być sukienka, jakiś komplet czy spodnie z bluzką itd.
- Akcesoria (jeśli chcesz koniecznie jakiś. Mogę też jak nie podasz wymyślić sama co do desingu pasuje i dodać ^~^.)
Chyba to wszystko co mi potrzebne wiedzieć.
3. W razie jak by ktoś nie przeczytał tego i same głupoty mi napisał. Nie przyjmuję tego zamówienia. Proszę się tego trzymać.
4. W ciągu tygodnia zrealizuję jedno zamówienie gdyż dopiero zaczynam przygodę z rysowaniem w komputerze.
5. Zamówienia będą na programie graficznym.
6. Zamówienia będą realizowane po kolei ich zamówienia. (Wszystkich będę traktować równo ^~^.)
7. Zamówienie będzie pokazane na ArtBooku aby zachęcić innych do ich składania. Jednak będą lekko zakryte jakimś napisem gdyż mogą pojawić się kradzieże. Prawdziwą wersję wyślę na priv lub przez pocztę osobie zamawiającej.
             Wygląd zamówienia
1. Zamówienie będzie mniej więcej wyglądać tak:
- Będzie pokazany tył i przud stroju. Jeśli będzie to konieczne, boczna strona.
- Będą podane kolory i podpisane od czego co jest.
- Niektóre części stroju będą podpisane
- Będzie strój i akcesoria na włosy czy na ręce itd. na manekinie a nie postaci gdyż tak będzie mi łatwiej.

Zamówienia będą rysowane dopiero po zrobieniu full body i grupówek z konkursu.

Jeśli macie jakieś pytania względem tego proszę napisać je w komentarzu.
Jak zauważę jakieś zamówienie które pojawi się w komentarzu, niezwłocznie je usunę.

Na koniec życzę wam aby wasi zmarli bliscy w dniu dzisiejszym doszli już do nieba ^~^.

Pa, pa 👋

Rysunki Ciemnego Motylka  || Zakończone ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz